loading...

وبمسترایران

بازدید : 287
پنجشنبه 6 شهريور 1399 زمان : 0:34

ما در عصری غنی و با داده های ارزشمند زندگی می کنیم که به مارک ها و مشاغل تجاری بصیرت اندکی در مورد افکار ، احساسات ، نیازها و خواسته های مخاطبان هدفشان می بخشد. و این بینشها برای موفقیت مستمر هر سازمانی بسیار ارزشمند است.

اما با وجود تعداد زیادی از معیارهایی که به راحتی در نوک انگشتان موجود است ، تمرکز روی داده ها بسیار ساده است و از یکی از مهمترین عناصر هر کمپین موفقیت آمیز در بازاریابی دیجیتال: جنبه انسانی دور می شوید.

ما در عصری غنی و با داده های ارزشمند زندگی می کنیم که به مارک ها و مشاغل تجاری بصیرت اندکی در مورد افکار ، احساسات ، نیازها و خواسته های مخاطبان هدفشان می بخشد. و این بینشها برای موفقیت مستمر هر سازمانی بسیار ارزشمند است.

اما با وجود تعداد زیادی از معیارهایی که به راحتی در نوک انگشتان موجود است ، تمرکز روی داده ها بسیار ساده است و از یکی از مهمترین عناصر هر کمپین موفقیت آمیز در بازاریابی دیجیتال: جنبه انسانی دور می شوید.

مطالعات نشان می دهد که 53٪ احتمال دارد که مصرف کنندگان با مشاغلی که می توانند در زمان واقعی با آنها ارتباط برقرار کنند ، درگیر شوند - شهادت به اهمیت حیاتی اتصالات شخصی در عصر دیجیتال بیش از حد متصل شده است.

با توجه به تعداد بسیاری از تاچ های لمسی و موارد زیادی که باید در نظر گرفته شود ، جذاب کردن مشتری های مناسب به روشی که به عنوان تبلیغاتی یا بیش از حد شرکتی مشاهده نشود ، می تواند یک چالش بزرگ به نظر برسد. در این مقاله چگونگی انسانی سازی تلاش های بازاریابی دیجیتال سازمان شما را بررسی می کنیم.

همدلی رانندگی کنید

به عنوان انسان ، توانایی همدلی یک عنصر اساسی برای جعل و توسعه روابط با دیگران است. به گفته این ، اگر شرکت شما قادر به همدلی از طریق کمپین ها یا ارتباطات بازاریابی دیجیتالی شما باشد ، شانس بیشتری برای تشویق مخاطبان خود برای برقراری ارتباط خواهید داشت.

همدلی به ما امکان می دهد احساس ، شریک و واکنشی نشان دهیم - و با همدلی رانندگی ، برند شما درنهایت گفتگو دو طرفه با چشم اندازها را بر خلاف صحبت کردن در آنها باز می کند.

با استفاده از داده های کلیدی جمعیتی در کنار personas های خریدار جامع ، واقعاً مخاطبان خود را درک کرده و آنها را در سطح شخصی درک می کنید ، ضمن اینکه گوش دادن به اجتماعی را به عنوان یکی از محوری از روند برنامه ریزی تبلیغات خود ، تیم بازاریابی شما را قادر به ایجاد مجموعه ای از مطالب می کند که در نتیجه همدلی ، ایجاد الهام ، ایجاد آگهی را تشویق می کند و نتیجه گیری را تشویق می کند.

برای هدایت همدلی و درگیر کردن مصرف کنندگان خود در سطح شخصی ، برند آرایشی و بهداشتی طبیعی ، LUSH ، مینی سری ویدیویی با نام "How It Made" را ایجاد کرد ، که در پشت صحنه این تجارت قرار دارد و بینشی از افراد سازنده ارائه می دهد. محوری ترین محصولات برند.

همانطور که سرگرم کننده است ، این کمپین نه تنها با ارائه چشم انداز واضح و روشن به ارزش های اصلی این برند ، شفافیت واقعی را ارائه می دهد ، بلکه ماهیت بصری فیلم ها بیننده را ترغیب به ایجاد ارتباط عمیق تر با کسب و کار.

قصه گویی مارک خود را بهبود ببخشید

امروزه مصرف کنندگان دیجیتالی به روایتی محکم پاسخ می دهند ، به همین دلیل است که داستان پردازی برند ابزاری بسیار ارزشمند برای بازاریابی در دنیای امروز است.

از روزگار انسان بدوی ، انسان ها داستانهایی را بیان کرده اند که باید از روی خرد ، سرگرمی ، الهام بخش و ارتباط برقرار کنند. و در دنیای مدرن ، این مفهوم یکسان باقی می ماند - دقیقاً همین است که اکنون ، ما سیستم عامل ها ، رسانه ها و دیدگاههای لمسی بیشتری داریم که از طریق آنها می توانیم داستان های خود را بگوییم.

با 45٪ از تصویر یک برند به آنچه گفته می شود و چگونه آن را بیان می کند ، گفتن داستان شما به روشی جذاب ، سرگرم کننده و دوست داشتنی است اگر می خواهید آگاهی بخشی را تقویت کنید و افراد مناسب را ترغیب کنید تا با موسسه خود ارتباط برقرار کنند.

کارشناسان معتقدند که داستان پردازی با نام تجاری آینده استراتژی بازاریابی محتوا است و به سازمان کمک می کند تا برنامه ریزی ، ساخت ، توسعه و تحویل روایت خود را به روشی انجام دهد که مخاطبان شما را در یک سطح معنی دار درگیر کند.

در زمان واقعی عمل کنید

عملکرد چت در وب سایت

در حال حاضر ، 77٪ از افراد در صورت وجود گزینه چت زنده ، از طریق وب سایت اقدام به خرید نمی کنند.

بومیان دیجیتالی امروزه در پاسخ سریع به سؤالات و راه حلهای مربوط به مشکلات خود می پردازند ، این بدان معنی است که توانایی تحریک گفتگوها و واکنش به چشم اندازهای شما در زمان واقعی ، روشی ارزشمند برای نشان دادن سمت انسانی برند شما است.

در حوزه دیجیتال ، مردم انتظار روابط شخصی با مارک ها را دارند و انتظار دارند ارتباطاتی متناسب با سؤالات خاص ، کنجکاوی ها ، نیازها و مشکلات آنها فراهم شود.

با اطمینان از پاسخگویی هر یک از قسمتهای لمسی در مواجهه با افراد ، ارائه پاسخهای فوری به سؤالات ، راه حل های به موقع برای مشکلات و به اشتراک گذاشتن محتوای مناسب با افراد مناسب ، در زمان مناسب ، در نهایت روابطی را جعل خواهید کرد که به ارزش افزوده می شود. رشد و تکامل برند شما.

عناصر اتوماسیون را اضافه کنید

MongoDB Leadbot

در حالی که ممکن است اتوماسیون در اینجا غیر از مکان به نظر برسد ، فن آوری های مستقل مانند هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) می توانند به تجارت شما کمک کنند ، نه تنها از نظر پاسخگویی در زمان واقعی شما بلکه با ابتکارات گسترده تر بازاریابی دیجیتال.

از بین تمام فن آوری های خودمختار که در سال های اخیر پدیدار شده است ، چت بات ها ممکن است با ارزش ترین کمک به بازاریابی با کمک روباتیک با ارزش ترین ارزش را داشته باشند.

به عنوان مثال ، از ارائه دهنده فناوری ، MongoDB استفاده کنید. به دنبال موفقیت سرویس چت آنلاین خود ، این تجارت شروع به تلاش کرد تا تقاضای روزافزون مصرف کننده را برآورده کند و در نتیجه ، ارتباطات آنها کمتر و غیر شخصی تر می شود.

برای مقابله با این مسئله و انسانی سازی ارتباطات خود در حالی که تیم های فروش و بازاریابی خود را برای تمرکز در سایر زمینه های تجارت متمرکز کرده است ، MongoDB با توسعه دهنده Drift با استفاده از "Leadbot " همکاری کرد تا اطمینان حاصل کند که اعضای تیم فروش فقط با کسانی که بیشترین نظر را دارند صحبت می کنند. به احتمال زیاد درگیر و تبدیل می شود ، به اشخاص یادگیری ماشین شخصی اجازه می دهد کلیه سوالات عمومی را پوشش دهند.

در نتیجه این ابتکار عمل به چت بابات ، این شرکت ضمن اینکه از افزایش قابل توجه تبدیل ها برخوردار است ، پاسخ پیام رسانی کلی خود را 100٪ افزایش داد.

حمایت از برند تجاری

وقتی صحبت از انسانی سازی تلاش های دیجیتال مارکتینگ می شود ، حمایت از برند ابزاری قدرتمند است.

90٪ مردم نسبت به تبلیغات سنتی به افکار ، احساسات و نظرات همسالان خود اعتماد دارند. علاوه بر این ، پیام های مارک در صورت توزیع در مقابل کارمندان یک مارک بر خلاف خود برند ، 24 برابر بیشتر از این است که به اشتراک گذاشته شوند.

با استفاده از کارمندان یا مشتریان وفادار برای به اشتراک گذاشتن پیام برند خود ، مشارکت در رسانه های اجتماعی ، ایجاد محتوا با هدف آنچه شما شناسایی کرده اید با ارزش ترین برای آینده شما باشد ، فعالیت های بازاریابی دیجیتالی خود را به صورت انسانی تبدیل می کنید تا از راه هایی استفاده کنید که ارزش شما را نشان دهد. راهی که تبلیغات سنتی نتواند انجام دهد.

برای استفاده از وکالت با موفقیت در برند ، شرکت شما باید با برانگیختن مکالمات در رسانه های اجتماعی ، پرسیدن سؤالات ، ایجاد محتوای تعاملی ، ایجاد آزمونها و میزبانی مسابقات که نیاز به پاسخ و واکنش دارد فرصتی برای مداخله انسانی فراهم کند. علاوه بر این ، مشارکت کارکنان برای هدایت و پشتیبانی از برند و گسترش دسترسی به مخاطبان جدید و بالقوه با سرمایه گذاری بسیار مهم است.

نتیجه

در حالی که داده ها با توانایی شما در توسعه و تکامل تلاشهای بازاریابی ، تصمیم گیریهای آگاهانه که باعث رشد و تکامل می شود ، جدایی ناپذیر است ، شیوه ارائه طرح های خود در نهایت موفقیت شما را تعیین می کند.

امروز را برای انسانی کردن در تلاشهای بازاریابی سازمان خود صرف کنید تا پاداش های طولانی مدت به آینده بدست آورید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 18
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 34
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 186
  • بازدید سال : 728
  • بازدید کلی : 12094
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی