loading...

وبمسترایران

بازدید : 412
دوشنبه 10 شهريور 1399 زمان : 17:38

این یک راهنمای کامل برای گواهینامه های سئو در سال 2020 است. در این راهنمای جامع می آموزید:

  • گواهینامه سئو چیست؟
  • آیا مجوز گوگل سئو وجود دارد؟
  • آیا گواهینامه های SEO ارزش آن را دارند؟ آیا آنها شما را متخصص می کنند؟
  • هزینه گواهینامه سئو چقدر است؟
  • بهترین دوره ها و گواهینامه های سئو برای پیگیری در سال 2020.

اگر سؤال دارید که آیا اعتبار آن را دارید که SEO مجوز بگیرید ، این راهنما برای شماست یا خیر.

این یک راهنمای کامل برای گواهینامه های سئو در سال 2020 است. در این راهنمای جامع می آموزید:

  • گواهینامه سئو چیست؟
  • آیا مجوز گوگل سئو وجود دارد؟
  • آیا گواهینامه های SEO ارزش آن را دارند؟ آیا آنها شما را متخصص می کنند؟
  • هزینه گواهینامه سئو چقدر است؟
  • بهترین دوره ها و گواهینامه های سئو برای پیگیری در سال 2020.

اگر سؤال دارید که آیا اعتبار آن را دارید که SEO مجوز بگیرید ، این راهنما برای شماست یا خیر.

بیا شروع کنیم.

گواهینامه سئو چیست؟

یک گواهینامه سئو به افرادی اهدا می شود که دوره SEO را با موفقیت پشت سر می گذارند. این نشان می دهد که شما برای کار با بهینه سازی موتور جستجو آموزش و مهارت لازم را دارید .

روش های زیادی برای دریافت گواهینامه سئو وجود دارد. می توانید یک دوره سئو آنلاین را دنبال کنید یا در یک دوره مبتنی بر کلاس شرکت کنید. همانطور که در زیر خواهید دید ، هزینه و شرایط لازم برای گواهینامه SEO برای ارائه دهنده دوره متفاوت است.

آیا مجوز گوگل سئو وجود دارد؟

Google برنامه صدور گواهینامه سئو را ارائه نمی دهد. اگر می خواهید یک متخصص Google SEO شوید ، می توانید یک دوره سئوی SEO را از ارائه دهنده شخص ثالث دنبال کنید و مجوز بگیرید.

یک گواهی بازاریابی دیجیتالی توسط Google Digital Garage ارائه شده است که شامل برخی از درس های مربوط به SEO می باشد ، اما این امر شما را به یک گواهینامه گوگل سئو گوگل تبدیل می کند.

دوره کامل جستجوگرهادوره کامل SEO
  • تبدیل به یک متخصص سئو شوید
  • ترافیک خود را در 60 روز یا کمتر افزایش دهید
  • مورد اعتماد بیش از 3000 دانشجو است

آیا گواهینامه های SEO ارزش آن را دارند؟ آیا آنها شما را متخصص می کنند؟

هر نوع گواهی که می تواند ثابت کند که شما در مورد یک موضوع آموزش دیده اید ، برای CV شما مناسب است.

بنابراین ، دریافت گواهینامه سئو از یک ارائه دهنده آموزش قابل اعتماد سئو مطمئناً به حرفه سئو شما کمک می کند اما صدور گواهینامه به تنهایی شما را به یک متخصص سئو تبدیل نمی کند .

برای تبدیل شدن به یک متخصص واقعی SEO ، شما باید:

تجربه کار با SEO - SEO یک مفهوم نظری نیست بلکه بسیار کاربردی است. برای تبدیل شدن به یک متخصص ، باید بدانید که چگونه می توانید آنچه را که در این دوره آموخته اید به صورت عملی به کار بگیرید و وب سایت را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.

موفقیت های SEO - SEO با موفقیت در رتبه بندی و ترافیک ارگانیک وب سایت موفق می شود. دانستن نظریه و انجام کارهای لازم کافی نیست. یک متخصص سئو خوب می تواند نتایج را با گواهینامه یا بدون نتیجه به دست آورد.

هزینه گواهینامه سئو چقدر است؟

هزینه دریافت گواهینامه سئو در سال 2020 بین 67 تا 2750 دلار است. فروشندگان زیادی وجود دارند که دوره های مختلفی را ارائه می دهند و هرکدام قیمت خود را تعیین می کنند.

فاصله قیمت بین گواهینامه کمترین و پردرآمد به دلیل ماهیت آموزش آنلاین بسیار زیاد است.

این امر در دنیای آنلاین امری طبیعی است زیرا هیچ روش رسمی برای کنترل قیمت وجود ندارد. در صنایع دیگر نیز همین وضعیت است که قیمت های دوره های آنلاین تمایل زیادی به کلاهبرداری دارند.

آیا ارزش پرداخت هزینه کمتری را می گیرید؟ نه لزوماً بستگی به دوره دارد. برچسب قیمت لزوماً نشانگر ارزش دریافتی شما از یک دوره نیست بلکه بیشتر نحوه نزدیک شدن شرکتها به مدل قیمت گذاری آنها است.

آیا باید هزینه دوره سئو را بپردازید؟

جواب مثبت است و دلایل ذیل است:

یک دوره سئو می تواند در وقت شما صرفه جویی کند - یک دوره خوب همه چیز را که باید در مورد SEO بدانید بدون صرف وقت برای جستجوی پاسخ در Google به شما می آموزد.

از آن برای مرجع استفاده کنید - صدها قانون سئو برای پیکربندی وجود دارد و مطمئناً شما قادر نخواهید بود همه چیز را به یکباره بفهمید و اجرا کنید. داشتن منبع خوبی برای استفاده به عنوان مرجع می تواند بسیار مفید باشد.

یک چک لیست را دنبال کنید - بیشتر دوره ها دارای لیست های چک هستند که می توانید آنها را دنبال کنید تا مطمئن شوید که در بهینه سازی وب سایت شما ، فاکتورهای مهم مهم SEO در نظر گرفته می شوند.

الهام بگیرید - برخی از دوره ها شامل داستان های موفقیت واقعی SEO هستند که می توانند انگیزه و انگیزه خود را حفظ کنند. جستجوگرها زمان زیادی را برای کار می کند و بارها احساس ناامیدی می کنید. خواندن چگونگی موفقیت دیگران در ایجاد SEO برای آنها ، به شما کمک می کند تا بر اهداف خود متمرکز شوید.

از جوانب مثبت بیاموزید - بسیاری از دوره های جستجوگرها توسط کارشناسان با سالها تجربه در این صنعت نوشته شده اند و پیروی از مراحل آنها نتایج شما را سریعتر از سرگردان و پیروی از مشاوره از منابع ناخواسته به شما منتقل می کند.

این یک سرمایه گذاری کوچک با ROI عالی است - SEO می تواند از طریق رتبه های بالاتر و ترافیک بیشتر درآمد کسب کند. سرمایه گذاری در آموزش سئو هزینه ای نیست بلکه در واقع یک سرمایه گذاری با بازده مثبت سرمایه گذاری است.

آموزش و گواهینامه سئودر یک دوره آموزشی سئو ثبت نام کنید و شغل SEO خود را تقویت کنید.

بهترین دوره ها و گواهینامه های سئو برای پیگیری در سال 2020.

اکنون که متقاعد شده اید که مجوز سئو برای حرفه شما مفید است ، بیایید ببینیم چه گزینه هایی برای شما موجود است.

لیست زیر شامل محبوب ترین دوره های سئو ، هم رایگان و هم پرداخت می شود ، شما می توانید در سال 2020 که مجوز مجوز کسب می کنید ، دنبال کنید.

چگونه لیست دوره های SEO را ایجاد کردیم؟ ما برای اضافه کردن یک دوره به لیست از معیارهای زیر استفاده کردیم.

  • صدور گواهینامه - فقط دوره هایی که دارای گواهینامه هستند به لیست اضافه شدند. تعدادی دوره SEO وجود دارد که عالی هستند اما گواهینامه ارائه نمی دهند ، بنابراین این بخشی از لیست نیستند. شما می توانید آنها را در راهنمای آموزشی سئو مشاهده کنید .
  • فقط دوره های سئو - ارائه دهندگان هستند که آموزش سئو را به عنوان بخشی از آموزش بازاریابی دیجیتال ارائه می دهند. پس از اتمام ، یک گواهی بازاریابی دیجیتال دریافت می کنید. ما در این لیست فقط دوره های اختصاصی SEO را گنجانده ایم. اگر می خواهید در بازاریابی دیجیتال و نه فقط سئو مجوز کسب کنید ، راهنمای دوره های بازاریابی دیجیتال ما را مشاهده کنید .
  • اعتبار فروشنده - ما فقط دوره هایی را از فروشندگان آموزش سئو معتبر اضافه کردیم.
  • همیشه در دسترس است - برخی از فروشندگان دوره های سئو را ارائه می دهند که فقط برای ثبت نام در بازه های زمانی خاص (معمولاً یک یا دو بار در سال) در دسترس هستند. این دوره ها در لیست ما قرار نمی گرفت. ما فقط دوره های لیست را داریم که می توانید امروز ثبت نام کنید و یادگیری سئو را شروع کنید.

لیست گواهینامه های SEO

  • دوره کامل SEO (Reliablesoft ، 67 دلار)
  • آموزش همه جانبه SEO (Yoast ، 220 دلار)
  • ClickMinded مجوز SEO (ClickMinded ، 497 دلار)
  • گواهینامه ملزومات جستجوگرها (موت ، 595 دلار)
  • دوره اصول SEO (SEMRush ، رایگان)
  • آموزش مجوز بهینه سازی موتور جستجو پیشرفته (SEO) (MarketMotive ، 770 دلار)
  • آموزش کلاس درس SEO (Bruce Clay ، 2750 دلار)
  • تخصصی سازی بهینه سازی موتور جستجوگر (جستجوگرها ، رایگان)
  • SEO 2020: آموزش کامل SEO (Udemy ، 199 دلار)
  • دوره آموزش بهینه سازی موتور جستجو (SEO) (Simplilearn ، 770 دلار)

بسته کامل دوره SEO

آکادمی بازاریابی دیجیتال Reliablesoftآکادمی بازاریابی دیجیتال Reliablesoft

فروشنده: آکادمی Reliablesoft | قیمت: 67 دلار (یکبار مصرف)

ما به دوره سئو خود افتخار می کنیم و نمی توانیم از این لیست گم شویم. بسته دوره سئو ما شامل 4 دوره (البته سئو ، دوره سئو تجارت الکترونیک ، دوره تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، دوره Google Analytics) است و هر آنچه را که نیاز دارید در مورد سئو بدانید به شما یاد می دهد.

تاکنون بیش از 3000 دانش آموز ثبت نام کرده اند و دارای رتبه بالایی می باشد. پس از اتمام دوره ، می توانید یک گواهینامه سئو بگیرید و همراه با 60 روز ضمانت برگشت پول است.

در هنگام انجام تحقیقات بازار برای تعیین قیمت دوره ، فهمیدیم که دوره های SEO خوب برای یک فرد متوسط خیلی گران است بنابراین ما دوره خود را با 67 دلار تخفیف ارائه می دهیم که این امر را برای همه مقرون به صرفه می کند.

درباره این مجوز بیشتر بدانید

آموزش همه جانبه SEO

آکادمی Yoastآکادمی Yoast

فروشنده: Yoast | قیمت: 220 دلار (در سال)

Yoast شرکتی در پشت محبوب ترین افزونه SEO WordPress SEO است. آموزش همه جانبه سئو آنها در سه نسخه ارائه می شود. آموزش اصلی سئو ، پکیج استارت آموزش سئو و اشتراک Yoast (که شامل دوره های دیگر نیز می باشد).

Yoast یک شرکت بسیار معتبر در صنعت جستجوگرها نه تنها به دلیل افزونه های آن بلکه به دلیل کمک به وردپرس و به طور کلی جامعه سئو است.

این دوره شامل 3 ساعت فیلم آموزشی است و پس از اتمام ، گواهینامه و نشان سئو را دریافت می کنید.

درباره این مجوز بیشتر بدانید

ClickMinded مجوز SEO

آکادمی ClickMindedآکادمی ClickMinded

فروشنده: ClickMinded | قیمت: 497 دلار (یکبار مصرف)

دوره SEO ClickMinded یک دوره جامع است که کلیه جنبه های بهینه سازی موتور جستجو را در بر می گیرد. این دروس توسط متخصصان معتبر سئو با سالها تجربه کاری در صنعت تدریس می شود.

من همیشه این راهنما را در راهنماهای آموزش سئو خود ارجاع می دهم زیرا این یک دوره خوب است اما تنها نکته منفی قیمت بالا است که باعث می شود آن را برای شرکت ها یا سازمان هایی که بودجه زیادی برای آموزش سئو دارند مناسب تر کند.

درباره این مجوز بیشتر بدانید

گواهینامه ملزومات جستجوگرها

آکادمی موزآکادمی موز

فروشنده: موز | قیمت: 595 دلار (یکبار مصرف)

موز شرکت دیگری است که در صنعت سئو دارای اهمیت است. آنها سالهاست که هستند و سهم آنها در جامعه سئو بسیار مورد احترام است.

دوره صدور گواهینامه سئو شامل 6 ساعت زمان و امتحانات مربی می باشد و پس از رقابت در امتحان ، شما به گواهینامه سئو تبدیل می شوید.

در حالی که موز ابزار SEO خود را دارد ، البته این بستگی به ابزار آنها ندارد. شما می توانید این دوره را بدون داشتن اشتراک Moz Pro دنبال کنید.

درباره این مجوز بیشتر بدانید

دوره اصول SEO

آکادمی SEMRUSHآکادمی SEMRUSH

فروشنده: SEMRUSH | قیمت: رایگان

کسانی که وبلاگ سئو من را دنبال می کنند می دانند SEMRUSH ابزار جستجوگر مورد علاقه من چیست. علاوه بر داشتن یک ابزار عالی ، SEMRUSH اکنون مجموعه ای از دوره های آنلاین را نیز ارائه می دهد که رایگان هستند و دارای مجوز هستند.

دوره سئو آنها توسط گرگ گیلفورد ، مشاور با تجربه سئو با بیش از 16 سال سابقه کار در صنعت انجام می شود.

این دوره دارای 8 ماژول است که اصول اولیه ، SEO فنی ، SEO در صفحه ، SEO موبایل ، ساخت لینک ، سئو بین المللی و محلی را در بر می گیرد.

این دوره خوب و رایگان است که برای مبتدیان برای SEO بسیار عالی است.

درباره این مجوز بیشتر بدانید

آموزش مجوز بهینه سازی موتور جستجو پیشرفته (سئو)

انگیزه بازارانگیزه بازار

فروشنده: انگیزه بازار | قیمت: 770 دلار (یکبار مصرف)

این گرانترین دوره آنلاین جستجوگرها در لیست ما است. برچسب قیمت 770 دلاری برای دسترسی 180 روزه مطمئناً یک عامل منفی برای وبلاگ نویسان انفرادی یا حتی صاحبان مشاغل کوچک است.

اما ، این به هیچ وجه به معنای این نیست که دوره ارزش آن را ندارد. این دوره کاملی است که کلیه جنبه های بهینه سازی موتور جستجو را با جزئیات در بر می گیرد. دروس توسط سئو باتجربه آموزش داده می شود و همچنین شما می توانید در یک کلاس آنلاین شرکت کنید.

اگر شغلی را اداره می کنید و برای دریافت گواهینامه کارمندان خود در سئو به یک دوره خوب نیاز دارید ، قطعاً این یک دوره برای در نظر گرفتن است.

درباره این مجوز بیشتر بدانید

آموزش کلاس درس سئو

آکادمی بروس کلیآکادمی بروس کلی

فروشنده: Bruce Clay | قیمت: 2750 دلار (فقط در کلاس درس)

بروس Clay با بیش از 23 سال تجربه در صنعت SEO یکی از معتبرترین کارشناسان سئو است.

اگر در ایالات متحده و به ویژه کالیفرنیا زندگی می کنید ، می توانید در این دوره 4.5 روزه شرکت کرده و دانش سئو خود را غنی سازی کنید.

با ثبت نام خود ، شما همچنین یک اشتراک 12 ماهه در SEOToolSet دریافت می کنید ، مجموعه ای از ابزارهای جستجوگرها برای کمک به شما در اجرای و نظارت بر استراتژی وب سایت خود.

البته پس از اتمام دوره ، گواهینامه سئو را دریافت می کنید.

درباره این مجوز بیشتر بدانید

تخصص بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

آرم دورهآکادمی آموزش آنلاین Coursera

فروشنده: Coursera | قیمت: رایگان (ثبت نام)

این دوره توسط Coursera انجام می شود و توسط UCDavis (دانشگاه کالیفرنیا) ارائه می شود. Coursera یک بستر آموزشی آنلاین است که امکان دسترسی به تعدادی از دوره های سطح دانشگاه را فراهم می کند.

در حالی که ثبت نام دوره رایگان است ، آنها هزینه واقعی را در وب سایت خود مشخص نمی کنند.

بسته نرم افزار تخصصی آنها شامل 6 دوره است که هم مفاهیم اساسی SEO و هم پیشرفته را در بر می گیرد. از جمله مدرسین می توان به اریک Enge ، کارشناس سئو اشاره کرد که در جامعه سئو بسیار مورد احترام است.

درباره این مجوز بیشتر بدانید

SEO 2020: آموزش کامل SEO

اودمیاودمی

فروشنده: Udemy | قیمت: 199 دلار (یکبار مصرف)

Udemy یکی دیگر از بسترهای رایج یادگیری آنلاین است. آنها تعدادی دوره سئو دارند و یکی از بهترین فروشندگان آنها ، آموزش کامل سئو برای سال 2020 است.

قیمت دوره های Udemy همیشه تغییر می کند. در زمان مراجعه به این دوره 199 دلار پیشنهاد شده است اما در صورت ثبت نام در وب سایت آنها و در انتظار پیشنهادهای ویژه می توانید آن را کمتر دریافت کنید.

درباره این مجوز بیشتر بدانید

دوره آموزشی بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

سادهآموزش SimpliLearn

فروشنده: Simplilearn | قیمت: 770 دلار

SimpliLearn یکی از بازیکنان بزرگ در آموزش آنلاین است. آنها تعدادی گواهینامه را ارائه می دهند که می توانید با استفاده از یک کلاس آنلاین مجازی یا آموزش شرکتی شخصی ، بصورت آنلاین (یادگیری خود گام) بگیرید.

دوره آموزش بهینه سازی موتور جستجو آنها شامل 30+ ساعت فیلم است و علاوه بر سئو ، مباحثی مانند بازاریابی محتوا ، تحقیقات کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل وب را نیز در بر می گیرد.

این دوره دارای 4/5 ستاره از 294 رتبه بندی می باشد و هنگام تکمیل 85٪ دوره ، گواهینامه سئو پیشرفته سئو را به دست می آورد و یک آزمون را با بیش از 75٪ گذر می کند.

درباره این مجوز بیشتر بدانید

یادگیری اصلی

گرفتن گواهینامه SEO به دلایل بسیاری تصمیم خوبی است. برای مبتدیان ، کالای ارزشمند دیگری را در CV خود اضافه می کنید و این شانس استخدام در صنعت دیجیتال مارکتینگ را افزایش می دهد.

اگر از قبل به عنوان یک سئو شغلی دارید ، این یک روش عالی برای اثبات به کارفرمایان و مشتریان خود است که می دانید سئو چیست؟

صدور گواهینامه به تنهایی شما را متخصص نمی کند. شما باید تمرین کنید و یاد بگیرید که چگونه تئوری سئو را می توان برای تمرین استفاده کرد. بهترین راه برای اثبات خود و دیگران که یک متخصص واقعی سئو هستید ، بهینه سازی وب سایت و افزایش رتبه و ترافیک آن است.

گواهینامه های SEO زیادی برای انتخاب وجود دارد. هر صدور گواهینامه نیازهای خاص خود را دارد ، مخاطب خاصی را هدف قرار داده و برچسب قیمتی متفاوتی دارد.

همانطور که در بالا خوانده اید ، قیمت ها از 67 دلار تا بیش از 2000 دلار است. هر برنامه درسی را با دقت مطالعه کنید ، بررسیهای دانشجویان موجود را بخوانید و دوره ای را که به بهترین وجه با توجه به نیازهای شما همراه است ، دنبال کنید.

آیا هیچ مجوز SEO از لیست گم نشده است؟ من با جزئیات توضیح دادم که چگونه ما این لیست را ساختیم. اگر احساس می کنید که یک گواهینامه در لیست گنجانده نشده است ، لطفاً در نظرات به من اطلاع دهید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 23
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 34
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 191
  • بازدید سال : 733
  • بازدید کلی : 12099
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی