loading...

وبمسترایران

بازدید : 290
دوشنبه 10 شهريور 1399 زمان : 17:56

اصطلاح جستجو چیست؟

تعریف یک عبارت جستجو (یا جستجوی جستجو) ساده است. یک عبارت جستجو یک کلمه واحد یا چند کلمه (عبارت جستجو) است که کاربر در جعبه جستجوی موتور جستجو تایپ می کند. موتورهای جستجو مانند Google ، اصطلاحات جستجو را برای درک قصد کاربر تفسیر می کنند و مناسب ترین نتایج را به دست می آورند.

نمونه هایی از اصطلاحات جستجو

در اینجا چند نمونه از اصطلاحات جستجو آمده است:

اصطلاح جستجوی یک کلمه واحد: [reliablesoft] - هدف کاربر یافتن اطلاعات بیشتر درباره "reliablesoft" است.

عبارت جستجو (چندین کلمه): [چگونه یک کراوات ببندیم] - کاربر به دنبال راهنمایی در مورد چگونگی کراوات است

اصطلاح جستجو چیست؟

تعریف یک عبارت جستجو (یا جستجوی جستجو) ساده است. یک عبارت جستجو یک کلمه واحد یا چند کلمه (عبارت جستجو) است که کاربر در جعبه جستجوی موتور جستجو تایپ می کند. موتورهای جستجو مانند Google ، اصطلاحات جستجو را برای درک قصد کاربر تفسیر می کنند و مناسب ترین نتایج را به دست می آورند.

نمونه هایی از اصطلاحات جستجو

در اینجا چند نمونه از اصطلاحات جستجو آمده است:

اصطلاح جستجوی یک کلمه واحد: [reliablesoft] - هدف کاربر یافتن اطلاعات بیشتر درباره "reliablesoft" است.

عبارت جستجو (چندین کلمه): [چگونه یک کراوات ببندیم] - کاربر به دنبال راهنمایی در مورد چگونگی کراوات است!

در اینجا یک نمونه دیگر از یک جستجوی جستجو وجود دارد: [[خرید کفش مردانه کفش سفید] - قصد کاربر بسیار خاص است. او به دنبال خرید کفش سفید برای دویدن است.

تفاوت بین یک عبارت جستجو و کلمه کلیدی چیست؟

اگر با اصول SEO آشنایی دارید ، ممکن است شروع به فکر کردن کنید "آیا اصطلاحات جستجو با کلمات کلیدی مشابه هستند؟" برخی از مردم خواهند گفت که این یکسان است اما در واقعیت تفاوت کمی وجود دارد.

دوره کامل جستجوگرها
  • دوره کامل SEO
  • تبدیل به یک متخصص سئو شوید
  • ترافیک خود را در 60 روز یا کمتر افزایش دهید
  • مورد اعتماد بیش از 3000 دانشجو است

اصطلاح جستجو عبارت است از هر چیزی که کاربران در جعبه جستجو تایپ می کنند در حالی که کلمات کلیدی همان چیزی است که موتورهای جستجو در فهرست خود دارند.

در طی مرحله خزیدن و نمایه سازی ، موتورهای جستجوگر صفحه ای را خزیده و کلمات کلیدی را که با آن ارتباط دارند استخراج می کنند و اینگونه نحوه ذخیره سازی در فهرست آنها است.

در طی مراحل رتبه بندی ، آنها پرس و جو جستجو را می گیرند و آنرا در تعدادی از کلمات کلیدی تجزیه می کنند و سپس در یافتن صفحات مطابق به فهرست آنها می پردازند.

در بسیاری از موارد ، این دو (اصطلاحات جستجو و کلمات کلیدی) مطابقت کاملی دارند در حالی که در برخی موارد ، الگوریتم های موتور جستجو با استفاده از کمک به یادگیری ماشین ، سعی می کنند بفهمند کاربر واقعاً به دنبال چه چیزی است.

در هر دو مورد ، گوگل با استفاده از بهترین نتایج ممکن به جستجوی جستجو پاسخ می دهد زیرا آنها الگوریتم های رتبه بندی پیچیده ای دارند که می توانند قصد کاربر را از هر نوع کاربر در جعبه جستجو استخراج کنند.

خواندن مرتبط: چگونه موتورهای جستجو کار می کنند

چرا اصطلاحات جستجو برای بازاریابی موتور جستجو مهم است؟

همه کمپین های بازاریابی موتور جستجو بر اساس اصطلاحات جستجو یا کلمات کلیدی است.

دانستن اینکه کاربران در جعبه جستجوی موتور جستجو تایپ می کنند ، به شما کمک می کند تا کمپین های خود را برای برآورده کردن هدف خود تنظیم کنید.

بیایید ببینیم چه اتفاقی می افتد وقتی شخصی وارد یک جستجوی جستجو در Google ، محبوب ترین موتور جستجو شود .

به محض اینکه یک پرس و جو وارد کنید و روی جستجوی کلیک کنید ، Google مجموعه ای از نتایج را نشان می دهد که احتمالاً قصد شما را برآورده می کنند.

نتایج را می توان به دو دسته اصلی ، نتایج پرداخت شده (Google Ads) و نتایج Organic (همچنین به عنوان نتایج SEO شناخته می شود) طبقه بندی کرد.

نتایج پرداخت شده و ارگانیک در جستجوی Googleنتایج پرداخت شده و ارگانیک در جستجوی Google

تبلیغات پرداخت شده در بالا و پایین نتایج نشان داده می شود ، و بین Google نتایج ارگانیک را نشان می دهد.

در اکثر موارد ، تبلیغات بسیاری وجود دارد که برای یکی از مقام های برتر و صدها صفحه وب رقابت می کنند که برای کسب مقام در صفحه اول نتایج رقابت می کنند.

تبلیغات موتور جستجو

تبلیغاتی که در Google نشان داده می شوند مربوط به عبارت جستجو درج شده در جعبه جستجو هستند.

به عنوان یک تبلیغ کننده ، اگر می خواهید افراد روی تبلیغات شما کلیک کنند ، ابتدا باید بدانید که اصطلاحات جستجو برای محصولات و خدمات شما استفاده می شود. به این فرآیند پژوهش کلمه کلیدی گفته می شود.

هنگامی که تحقیق خود را انجام داده و تبلیغاتی را ایجاد می کنید که عبارت جستجوی هدف شما را شامل می شود ، می توانید از Google Ads برای "پیشنهاد" استفاده کنید که برای چه عباراتی می خواهید تبلیغات شما نشان داده شود.

Google Ads بستر تبلیغاتی Google است که وظیفه تبلیغاتی را که در جستجوی Google مشاهده می کنید ، می باشد.

از یک الگوریتم پیچیده استفاده می کند تا تصمیم بگیرد که کدام تبلیغات را برای هر عبارت جستجو بر اساس تعدادی از عوامل از جمله مکان کاربر ، دستگاه ، پیشنهاد و بسیاری از عوامل دیگر نشان دهد.

بهینه سازی موتور جستجو

با بهینه سازی موتور جستجو (یا سئو) می توانید وب سایت و محتوای خود را برای اصطلاحات خاص جستجو بهینه کنید به طوری که وقتی یک جستجوی مربوط به جستجو در Google تایپ می شود در صفحه اول نتایج ارگانیک ظاهر شود.

در طی مراحل رتبه بندی ، گوگل پرس و جو جستجو را انجام داده و آن را در تعدادی از کلید واژه ها تقسیم می کند. سپس به فهرست آنها می پردازد تا ببیند کدام صفحات می توانند به بهترین وجه کاربر را برآورده سازند.

یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی موتور جستجو ، مرتبط بودن مطالب با اصطلاحات جستجو است.

این بدان معنی است که محتوای شما باید آن شرایط جستجو را در چندین مکان از جمله عنوان صفحه ، عنوان و بدن صفحه شما درج کند. این به عنوان SEO در صفحه شناخته می شود .

خواندن مرتبط: انواع مختلف سئو

چگونه می توانم شرایط جستجو را پیدا کنم؟

تخمین زده می شود بیش از 6 میلیارد جستجو هر روز در گوگل انجام می شود!

جالبتر اینکه 15٪ از این جستجوها جدید است. این بدان معنی است که 15٪ از اصطلاحات جستجو که روزانه در Google تایپ می شوند ، قبلاً هرگز استفاده نکرده اند.

چندین ابزار وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید تا دریابید که این اصطلاحات جستجو چیست ، تا بتوانید کمپین های پرداخت شده و ارگانیک خود را بهینه کنید.

جستجوی گوگل

همچنین افراد جستجو می کنند و جستجوهای مرتبط را انجام می دهندهمچنین افراد جستجو می کنند و جستجوهای مرتبط را انجام می دهند

هنگامی که شروع به تایپ یک اصطلاح جستجو در Google می کنید ، پیشنهاداتی فوری در مورد آنچه دیگران جستجو کرده اند مربوط به آن اصطلاح است.

در نتایج جستجوی Google ، همچنین می توانید بخش "People also Ask" و "جستجوهای مرتبط" را مشاهده کنید.

این آسانترین و سریعترین راه برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط با اصطلاحات جستجوی شماست.

Google Trends

با استفاده از Google Trends شرایط جستجو را پیدا کنیدبا استفاده از Google Trends شرایط جستجو را پیدا کنید

روند Google یک ابزار رایگان توسط Google است که به شما امکان می دهد یک عبارت جستجو را وارد کنید و ببینید افراد در جستجوی آن عبارت هستند.

همچنین می توانید در مورد جستجویهای متداول و جستجویهای پرطرفدار گروه بندی شده بر اساس سال ، کشور و موضوعات اطلاعات کسب کنید.

ابزار کلید واژه Google

با استفاده از ابزار Google Keyword کلمات کلیدی را پیدا کنیدبا استفاده از ابزار Google Keyword کلمات کلیدی را پیدا کنید

ابزار کلید واژه گوگل یکی دیگر از ابزارهای رایگان Google است که به شما امکان می دهد یک عبارت جستجو را وارد کنید و کلمات کلیدی مرتبط را مشاهده کنید.

برای هر کلمه کلیدی می توانید حجم جستجو در هر ماه ، رقابت با کلمات کلیدی و سایر اطلاعات مفید را مشاهده کنید.

یادگیری اصلی

عبارت جستجو یا عبارت جستجو عبارت است از هر چیزی که افراد در جعبه جستجوی موتور جستجو تایپ می کنند.

موتورهای جستجو اصطلاحات جستجو را می گیرند و آنها را با کلمات کلیدی موجود در فهرست خود مرتبط می کنند.

در طی فرایند رتبه بندی ، الگوریتم های آنها از تعدادی فاکتور استفاده می کنند تا تصمیم بگیرند کدام صفحات بیشتر به آن کلمات کلیدی مرتبط هستند و می توانند قصد کاربر را برآورده کنند.

داشتن اصطلاحات جستجو در محتوای شما مهم است اما تنها عامل آن نیست. Google از بیش از 200 عامل برای تصمیم گیری در مورد نتایج جستجو برای هر عبارت جستجو شده

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 170
  • بازدید سال : 529
  • بازدید کلی : 11895
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی