loading...

وبمسترایران

بازدید : 715
سه شنبه 14 مرداد 1399 زمان : 0:55

یک تماس قانع کننده برای اقدام ایجاد کنید
بعد از اینکه بازدید کنندگان را با عنوان خود جذب کرده و به محتوا علاقه مندید ، آنها را با CTA ضعیف از دست ندهید. عملی که شما نمی خواهید افزایش نرخ خروج است. شما می خواهید هر بازدید کننده ای از سایت را بخرد یا حداقل در مورد آن فکر کند.

image45
هر کاری انجام دهید ، اطمینان حاصل کنید که CTA شما قانع کننده است. این کار باید کاربران را وادار کند تا کلیک کنند و ببینند طرف مقابل چیست.

هنگام بهینه سازی CTA ، هر عنصر اهمیت دارد. حتی چیزی به اندازه کوچک به عنوان تغییر متن روی دکمه می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. به طور خاص ، می تواند کاربران را درگیر کرده و آنها را به سمت صفحه منبعی در سایت شما سوق دهد ، در نتیجه نرخ گزاف گویی را کاهش می دهد.

. یک تماس قانع کننده برای اقدام ایجاد کنید
بعد از اینکه بازدید کنندگان را با عنوان خود جذب کرده و به محتوا علاقه مندید ، آنها را با CTA ضعیف از دست ندهید. عملی که شما نمی خواهید افزایش نرخ خروج است. شما می خواهید هر بازدید کننده ای از سایت را بخرد یا حداقل در مورد آن فکر کند.

image45
هر کاری انجام دهید ، اطمینان حاصل کنید که CTA شما قانع کننده است. این کار باید کاربران را وادار کند تا کلیک کنند و ببینند طرف مقابل چیست.

هنگام بهینه سازی CTA ، هر عنصر اهمیت دارد. حتی چیزی به اندازه کوچک به عنوان تغییر متن روی دکمه می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. به طور خاص ، می تواند کاربران را درگیر کرده و آنها را به سمت صفحه منبعی در سایت شما سوق دهد کاهش رتبه الکسا، در نتیجه نرخ گزاف گویی را کاهش می دهد.

Sprout Social ، یک تجارت نرم افزاری برای مدیریت رسانه های اجتماعی ، می فهمد که دادن یک دوره آزمایشی رایگان به کاربران و آموزش آنها در طول راه روشی مطمئن برای تبدیل کاربران بیشتر به مشتری است.

شما می توانید بدون خرید از مشتری با CTA که یک آزمایش رایگان است ، اقدام به خرید کنید. این به شما کمک می کند تا نرخ گزاف گویی خوبی داشته باشید. صفحه مقصد خود را بررسی کنید ، خواه یک موضوع وردپرس باشد یا نه ، تا ببینید چگونه می توانید با فوریت چیزی پیشنهاد کنید و از یک بازدید کننده سایت برای انجام اقدامات مثبت استفاده کنید.

اگر در تجارت Saa قرار دارید ، آزمایش های رایگان رایگان ارائه می دهد. محاکمه رایگان شما باید در CTA انجام شود.


به یاد داشته باشید که فراخوانی های بزرگ به عمل قابلیت استفاده را بهبود می بخشد. وقتی این اتفاق بیفتد ، مشتریان ایده آل شما با کمال میل در سایت شما خواهند ماند. هر ثانیه صرف شده در سایت شما ، به دلیل افزایش CTA ، نرخ تبدیل شما را بهبود می بخشد و میزان گزاف گویی شما را پایین می آورد.

4- داستان پردازی برند خود را بهبود بخشید
داستان پردازی ذهن اعضای مخاطب هدف شما را به خود جلب می کند. اما ، شما باید به خوبی از آن استفاده کنید. به یاد داشته باشید که مشتریان شما برای یادآوری و پاسخ دادن به داستانهای خوب ، از سیم استفاده می کنند.

داستان پردازی می تواند برند شما را به زندگی بیاورد.

باید نحوه خواندن مطالب مردم را تشخیص دهید. آنها اکثراً صفحه را اسکن می کنند و به دنبال چیزی هستند که برجسته است. این می تواند یک زیر نویس ، یک کلمه ، یک اصطلاح یا یک تصویر باشد. داستان پردازی می تواند آن عناصر چشم نواز را با بقیه مطالب شما مرتبط کند.

تصویر 83
البته ، شما نیاز به وضوح در محتوای خود دارید. اما ، داستان پردازی به محتوای شما کمک می کند تا از روشی پویا و عاطفی برای کاربران جذاب باشد. در نتیجه ، آنها بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد.

بنابراین ، اگر هدف شما ایجاد یک مخاطب وفادار است که مطالب شما را بخواند ، به پیشنهادات شما پاسخ دهد و در ماجراهای شما شرکت کند ، چگونه باید داستان گویی را در محتوای خود گنجانید؟

قهرمانان را به مشتریان تبدیل کنید: آن هاندلی گفت اگر می خواهید داستان شما به یاد ماندنی باشد و به واقع منجر به رشد تجارت شود ، "مشتری را قهرمان داستان کنید." این امر در اولویت قرار دادن مشتریان و ارائه مطالب باکیفیت است که به نظر آنها برای به اشتراک گذاشتن آنها مفید خواهد بود. و ، به اشتراک گذاشتن سطح اعتماد را نشان می دهد. اعتماد باعث افزایش تجربه کاربر می شود.

Copyblogger داستان های خوبی می گوید. در واقع ، برایان کلارک با گفتن داستانهای بازاریابی عالی و ایجاد مقدار زیادی از محتوای با کیفیت بالا ، Copyblogger Media را ساخته است.

image28
امروز ، این شرکت به یک شرکت دیجیتال 7 میلیون دلاری تبدیل شده است. کاهش رتبه الکسا پروژه آنها ، Rainmaker.fm ، پادکست بازاریابی دیجیتال ، به دلیل قصه گویی خوب ، پر رونق است. در کل ، آنها مخاطبان هدف را در درجه اول قرار می دهند - و مشتریان خود را قهرمان داستانهای خود می کنند. و ، چه کسی نمی خواهد به عنوان یک قهرمان دیده شود؟

راستگو باشید: داستان پردازی بزرگ از یک اعتقاد پرشور به حقیقت متولد می شود.

به عنوان مثال ، اگر شما به کمک به مشتریان در یافتن محتوای صحیح آنلاین در صنعت خود ایمان دارید ، از به اشتراک گذاشتن داستان شکست خودداری نکنید. به یاد داشته باشید که داستان شکست اغلب داستانی است که مخاطبان هدف شما بیشتر مایل به شنیدن آن هستند.

باید خود را در کفش های خود قرار دهید و چیزها را از دیدگاه آنها ببینید. هر کاری انجام دهید ، به آنها دروغ نگویید ، حتی با بهترین اهداف. این هم به اعتبار شما و هم به خوانندگان شما آسیب می رساند. آنها گمان می کنند که شما مقدم نیستید و میزان خروج شما را افزایش می دهد. به طور کلی ، آنها برنخواهند گشت.

در قصه گویی ، باید از هر چیزی که می تواند اعتبار شما را به خطر اندازد ، دوری کنید. بنابراین ، در داستان سرایی خود صادق باشید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 533
  • بازدید کلی : 11899
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی