loading...

وبمسترایران

بازدید : 302
پنجشنبه 23 مرداد 1399 زمان : 20:33

آیا تصمیم گرفته اید که آماده راه اندازی حرفه خود در بازاریابی دیجیتال باشید؟ جای تعجب نیست که یکی از صنایع در حال رشد است و سه برابر سریعتر از سرعت تولید ناخالص داخلی ایالات متحده رشد می کند و انتظار می رود این رشد ادامه یابد.

دلایل زیادی برای این امر وجود دارد ، مهم این است که این یکی از 10 حرفه برتر شغلی است که می تواند بدون مدرک شروع شود. بیشتر و بیشتر مردم متوجه می شوند که مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک بازاریاب موفق دیجیتال لزوماً در برنامه های سنتی و چهار ساله درجه تحصیلی تدریس نمی شود.

بنابراین چه ضروری است که یک بازاریاب دیجیتال موفق باشید؟ 10 نکته زیر را برای برتری در حرفه بازاریابی دیجیتال خود بخوانید.

آیا تصمیم گرفته اید که آماده راه اندازی حرفه خود در بازاریابی دیجیتال باشید؟ جای تعجب نیست که یکی از صنایع در حال رشد است و سه برابر سریعتر از سرعت تولید ناخالص داخلی ایالات متحده رشد می کند و انتظار می رود این رشد ادامه یابد.

دلایل زیادی برای این امر وجود دارد ، مهم این است که این یکی از 10 حرفه برتر شغلی است که می تواند بدون مدرک شروع شود. بیشتر و بیشتر مردم متوجه می شوند که مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک بازاریاب موفق دیجیتال لزوماً در برنامه های سنتی و چهار ساله درجه تحصیلی تدریس نمی شود.

بنابراین چه ضروری است که یک بازاریاب دیجیتال موفق باشید؟ 10 نکته زیر را برای برتری در حرفه بازاریابی دیجیتال خود بخوانید.

1. هرگز یادگیری را متوقف نکنید

اگر عطش دانش شما محدود است ، پس همین جا متوقف شوید. این حرفه برای شما نیست. اگر می خواهید به عنوان یک بازاریاب دیجیتال در یک حرفه عالی باشید ، تحصیلات شما هرگز به پایان نمی رسد و این باید شما را هیجان زده کند. اگر تمایل شما برای یادگیری شما را از صبح از رختخواب خارج می کند و شما را در تمام طول روز رانندگی می کند ، در ادامه بخوانید.

شما می خواهید همه آنچه را که در مورد این صنعت نوشته شده است توسط هر کسی که هر کسی است بخوانید. شما می دانید بهترین تأثیرگذار چه کسانی هستند و همه چیزهایی را که برای به اشتراک گذاشتن دارند جذب می کنند. صندوق ورودی شما پر از مطالب مفیدی خواهد بود که شما هر روز از آن هیجان زده می شوید.

همه روز ، هر روز ، شما در حال کار کردن و به اشتراک گذاری آن دانش خواهید آموخت.

2. همیشه بدست آورید

مهارت های جدید ، ایده های جدید ، روندهای جدید ، دانش جدید. همانطور که خود را در معرض اخبار صنعت قرار می دهید و روشهای جدید یادگیری را کاوش می کنید ، مهارتهایی را که به طور مداوم به دست می آورید به کار می گیرید.

شما در حال به روزرسانی گواهینامه های خود هستید و رزومه خود را به روز می کنید. شما همیشه آماده عمل هستید. اگر روشی جدید برای بازاریابی وجود دارد ، شما اولین نفری هستید که آن را امتحان کنید ، آن را عملی کنید و سپس گزارش آن را ارائه دهید.

شما از فن آوری جدید به عنوان توسعه بهره می گیرید ، و همیشه در جستجوی برنامه های جدید هستید که به خودکارسازی کسب مشتری کمک می کند.

3. با قرار دادن خود به عنوان یک متخصص ، نام تجاری شخصی خود را بسازید

با قرار دادن خودتان به عنوان یک متخصص ، نام تجاری شخصی خود را بسازید

اگر می خواهید به عنوان یک بازاریاب دیجیتال مورد توجه جدی قرار بگیرید ، پس باید نام تجاری شخصی شما در این زمینه حضور داشته باشد. کارفرمایان و مشتری های بالقوه می خواهند به جستجوی حضور آنلاین شما بپردازند ، و آنها انتظار دارند که دریابند که چه کسی آنلاین هستید ، نشان دهنده کاری است که می توانید برای آنها انجام دهید. داشتن پروژه های شخصی خود می تواند به دستیابی به این هدف کمک کند و چیزی برای نمایش به شما می دهد.

در چه کاری خوب هستید؟ زمینه های تخصص شما چیست؟ هر آنچه را به ذهن می آید بنویسید. حال به این فکر کنید که چگونه می توانید از آنچه می دانید برای کمک به دیگران استفاده کنید.

سه نوع محتوا وجود دارد که می توانید ایجاد کنید که شما را به عنوان یک متخصص قرار دهد:

محتوای همیشه سبز

"همیشه سبز" به این معنی است که همچنان مرتبط است. چیزی که می توانید از این پنج سال به بعد در آن به اشتراک بگذارید و اطلاعات همچنان با ارزش است.

مطالعات موردی

"اثبات در پودینگ است ،" به اصطلاح. به مردم نشان دهید که آنچه را که شما گفته اید را انجام داده اید ، و چگونه این کار را انجام داده اید. هیچ چیز قانع کننده تر از شواهد واقعی و ملموس نیست.

کتابها

اگر دانش کافی برای نوشتن کتاب دارید ، این کار را انجام دهید. گفتن "من یک كتاب نوشتم" می تواند باعث شود احساس خوبی داشته باشید ، اما می تواند شما را به عنوان یك متخصص قرار دهد و اختیار خود را در مورد یك موضوع تأیید كند.

4- از رسانه های اجتماعی غافل نشوید

اشتراک گذاری. اشتراک گذاری. اشتراک گذاری. هر چیزی که یاد می گیرید ، باید به اشتراک بگذارید. محتوای همیشه سبز؟ به اشتراک بگذارید ، و دوباره آن را دوباره به اشتراک بگذارید. مطالعات موردی؟ آنها را به اشتراک بگذارید کتاب نوشتی؟ به اشتراک بگذارید که همیشه! مدیریت رسانه های اجتماعی به خودی خود یک شغل تمام وقت است و باید استاد دامنه خود باشید.

فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر ، پینترست ، اسنپ چت ، وبلاگ و وب سایت شما باید همه اصول یک بازاریاب دیجیتال متخصص را مجسم کند زیرا این همان چیزی است که شما هستید. مردم به دنبال شفافیت هستند. آنها می خواهند بدانند که شخصیت آنلاین شما با ارزش های واقعی شما سازگار است. از رسانه های اجتماعی خود به عنوان ابزاری استفاده کنید تا تخصص خود را به جهانیان نشان دهید.

5. شبکه

شبکه

فقط به این دلیل که می توانید در لباس خواب خود از خانه کار کنید ، شما را از تماس با انسانهای دیگر معاف نمی کند. بخش بزرگی از بازاریابی دیجیتال شبکه های قدیمی و قدیمی است. و در حالی که می توانید با پیوستن به گروه های فیس بوک ، پیروی از رهبران صنعت ، و درگیر شدن با رسانه های اجتماعی خود ، بخشی از آن را به صورت آنلاین انجام دهید ، هنوز عنصری از شبکه های چهره به چهره وجود دارد که بسیار ارزشمند است.

کنفرانس های شبکه یک منبع با ارزش است که شما را در تماس با افرادی با تجربه تر از شما قرار می دهد که چیزی بیشتر از این نیست که همه چیزهایی را که می دانند به شما یاد دهد. بینش آنها به تنهایی ارزش قیمت را دارد ، اما اگر هنوز از نظر مالی کاملاً در آنجا نیستید ، می توانید مصاحبه ها و فیلم های دیگری را تماشا کنید که همه توصیه های ارزشمند آنها را به اشتراک می گذارد و شما را برای رسیدن به سطح بعدی انگیزه می دهد.

6. با مشتری بودن محترم ، ارزش خود را ارائه دهید

 با داشتن مشتری محترم ، ارزش خود را ارائه دهید

محتوا پادشاه است. همه آنچه را که آنلاین می خوانید باید توسط کسی نوشته شود ، و اگر بتوانید فردی باشید که آنچه را که می خواهد به مخاطب هدف می دهد ، پس از آن باز هم برای ادامه دادن باز می گردند.

برای درک قیف فروش در دوره بازاریابی دیجیتال ، باید از مشتری خود شروع کنید. شناخت مشتری (یا "مخاطب هدف") اولین قدم این روند است. وقتی فهمیدید که آنها چه کسانی هستند ، باید بدانید که چگونه می توانید به آنها کمک کنید.

شما درگیر ایجاد روابط هستید و باید آنها را پرورش دهید. آنها با قادر به پیش بینی نیازهای مشتری و ارائه راه حل هایی قبل از بروز مشکلات ، آنها را به یاد می آورند و به شما وفادار می مانند.

خبر خوب این است که معیارهایی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و داده هایی را می توانید جمع آوری کنید تا به شما در درک همه مشتریان خود کمک کند.

7. درک تحلیلی

برای برخی ، این ممکن است یک مهارت باشد که به طور طبیعی حاصل نمی شود. همه از نظر ریاضی تمایل به دنیا نمی آیند و اشکالی ندارد. لازم نیست برای به دست آوردن درک اساسی از تحلیلی ، یک ریاضی باشید و دانش کمی در این زمینه می تواند مسیری طولانی را طی کند.

درک اینکه چه اتفاقی می افتد وقتی افراد به وب سایت شما می آیند این است که چگونه موفقیت کمپین های خود را ارزیابی می کنید ، و ابزارهای تحلیلی به شما این اطلاعات را می دهند.

8. درک Jargon صنعت

 درک Jargon صنعت

همه عاشق کلمات اختصاری خود هستند و بازاریابان دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اگر می خواهید آن را به عنوان یک بازاریاب دیجیتال بسازید ، باید زبانه را بشناسید ، و این بدان معنی است که می توانید CTA را از یک CPC بشناسید. وقتی خود را در فرهنگ غوطه ور کنید ، خیلی طول نمی کشد که این امر به طور طبیعی اتفاق بیفتد ، اما با شروع کار ، ارزش آن را دارید که ورق تقلب برای مرجع داشته باشید.

برگه تقلب اختصاری:

  • SEO - بهینه سازی موتور جستجو
  • SEM - بازاریابی موتور جستجو
  • PPC - به ازای هر کلیک پرداخت کنید
  • CPC - هزینه برای هر کلیک
  • CPL - هزینه در هر سرب
  • CPM - هزینه در هر هزار نفر (M عدد رومی 1000 است)
  • CTA - فراخوان برای اقدام
  • CTR - از طریق نرخ کلیک کنید
  • KPI - شاخص عملکرد کلیدی

9. گواهی ها و گواهینامه ها را به رزومه خود اضافه کنید

بین گواهینامه ها و گواهینامه ها تفاوت وجود دارد ، اما هر دو به شما در پیشرفت حرفه ای خود کمک می کنند.

صدور گواهینامه چیزی است که شما بعد از اتمام تعداد مشخصی از ساعتهای مورد نیاز برای یادگیری یا آموزش دریافت می کنید. این امر با موفقیت با گذراندن یک آزمون یا امتحان روی مطالب درسی بدست می آید ، بنابراین صلاحیت شما در منطقه را اثبات می کند.

گواهینامه چیزی است که شما بعد از شرکت در یک تجربه یادگیری ، مانند یک دوره دریافت می کنید. یک گواهینامه همیشه مبتنی بر شایستگی نیست و بنابراین ممکن است به اندازه کارفرمایان بالقوه اهمیت نداشته باشد. با این وجود ، همه چیزهایی که به رزومه خود اضافه می کنید ، ارادت شما به یادگیری را نشان می دهد ، و همه چیزهایی که یاد می گیرید به شما کمک می کند تا عالی باشید.

10. فقط آن را انجام دهید

به آنجا بروید و یک بازاریاب دیجیتال شوید. تمام اطلاعات جمع آوری شده خود را بگیرید و شروع به انجام آن کنید. اقدام مهم برای پیشرفت در این صنعت است و شما آماده هستید. شما یک رهبر جسورانه و تنظیم کننده روند هستید و هیچ کاری در راه صعود به بالا ندارید.

همانطور که می بینید ، همه این نکات برای تعالی در حرفه بازاریابی دیجیتال شما با هم کار می کنند تا به شما در ایجاد یک سبد آنلاین برنده کمک کنند - حضور آنلاین شما و میزان موفقیت اثبات شده. اگر فردی کاملاً با انگیزه و آماده برای شروع کار خود در یک حرفه ای هیجان انگیز هستید ، این 10 نکته برای برتری در حرفه بازاریابی دیجیتالی شما را در مسیر درست قرار می دهد.

با تبدیل شدن به یک متخصص حرفه ای در زمینه بازاریابی دیجیتال ، در حرفه بازاریابی دیجیتال خود اکسل کنید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 617
  • بازدید کلی : 11983
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی