loading...

وبمسترایران

بازدید : 314
چهارشنبه 29 مرداد 1399 زمان : 14:23

از مد گرفته تا موسیقی ، روندها و گرایشها آمده و می روند. با این حال ، آنچه که یک مد و لباس را از یک روند جدا می کند ، قدرت ماندن است. روندهای مختلف تمایل زیادی به دست می آورند ، در حالی که FAD در انفجارهایی وجود دارد که برای یک گروه یا نهاد کوچکتر جذاب است.

به عنوان یک بازاریاب ، قادر به مشاهده روند می توانید زمینه ای برای ورود به سطح زمین قبل از رقابت خود داشته باشید. در عین حال ، بستگی بیش از حد زیاد به مدادها می تواند پرهزینه باشد ، به خصوص اگر بعد از اینکه همه افراد دیگر به حرکت خود ادامه دادند ، روی باند حرکت می کنید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در متمایز کردن یک روند از مد روز به منظور حفظ اعتبار در صنعت خود آورده شده است.

از مد گرفته تا موسیقی ، روندها و گرایشها آمده و می روند. با این حال ، آنچه که یک مد و لباس را از یک روند جدا می کند ، قدرت ماندن است. روندهای مختلف تمایل زیادی به دست می آورند ، در حالی که FAD در انفجارهایی وجود دارد که برای یک گروه یا نهاد کوچکتر جذاب است.

به عنوان یک بازاریاب ، قادر به مشاهده روند می توانید زمینه ای برای ورود به سطح زمین قبل از رقابت خود داشته باشید. در عین حال ، بستگی بیش از حد زیاد به مدادها می تواند پرهزینه باشد ، به خصوص اگر بعد از اینکه همه افراد دیگر به حرکت خود ادامه دادند ، روی باند حرکت می کنید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در متمایز کردن یک روند از مد روز به منظور حفظ اعتبار در صنعت خود آورده شده است.

به دست آوردن حرکت

روندها افزایش می یابد و پژمرده می شود. یکی از مهمترین تفاوت های بین روند و گرایش تمایل به سرعت رشد چیزی است.

یک لباس خنک خیلی سریع جلب می شود زیرا جذابیت کمتری دارد. این می تواند مدل های Troll Doll مدل های مد مردانه ، "Gangnam Style" Psy یا یک فناوری مانند قالب های Betamax برای فیلمبرداری باشد.

یک روند اغلب "خواب" دراز خواهد بود و فقط برجسته ترین رهبران فکر در آن مورد توجه قرار می گیرند . لزوماً فوراً به این نتیجه نخواهد رسید زیرا اندیشه و تفکر دیگری لازم است و همچنین پیشرفتی کاملاً عملی می شود. یک مضراب وجود دارد ، استفاده می شود ، و رفته است.

یک روش عالی برای نگاه به روندها در مقابل مد روز رژیم های غذایی است. بیشتر و بیشتر افراد از طریق رژیم های سالم تری سبک زندگی سالم تری پذیرفته اند. ایده ایجاد انتخاب های غذایی سالم تر یک روند است. با این حال ، بسیاری از رژیم های غذایی که همراه آن هستند ، مدفوع است.

رژیم های فاد

قوق مصرف کننده

حقوق مصرف کننده همچنین می تواند به نشان دادن چیزی که به یک روند تبدیل شده است کمک کند. به عنوان مثال ، در حال حاضر ، حقوق مصرف کننده حول محور حریم شخصی است.

مردم در مورد چگونگی دستیابی و استفاده از اطلاعات آنها بیشتر مبارز می شوند. این نشان می دهد که سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در اینجا برای ماندن هستند و رشد خود را ادامه خواهند داد. پ

بیشترین گفتن برای همه ، تغییراتی در بازاریابی دیجیتال است که بازاریابی مبتنی بر مجوز را ایجاد کرده است. بازاریابی ایمیل و متن احتمالاً نمی توانند با قوانینی ایجاد شده باشند که بتوانند نحوه استفاده از این شیوه های ارتباطی را نشان دهند.

مشاهده تغییرات قانون حقوق مصرف کننده می تواند به شناسایی روند بازاریابی کمک کند.

فناوری و مرگ یک فروشنده

فناوری و مرگ یک فروشنده

فناوری همچنین نقش اساسی در ایجاد روندها داشته است. برای علاقه مندان به کاربران ، مانند انواع خاصی از طراحی های ماوس یا صفحه کلید یا استفاده از برنامه ها ، می توان از سلیقه های کوچک استفاده کرد ، در حالی که خود دنیای دیجیتال با گذشت زمان شتاب بیشتری کسب کرده است.

از سال 2005 تعداد خانوارهای دارای رایانه از 27.6٪ به 48.3٪ افزایش یافته است. ورود رایانه به خانه نحوه فروش شرکت ها را تغییر داده است. در جایی که فروش یک بار توسط محصول هدایت می شد و باعث می شد مشتریان بدانند چرا به یک کالای خاص نیاز دارند ، بازاریابان امروز باید روش تفکر خود را از قله فروش دور کنند و به آنچه مشتری هایشان می خواهند توجه کنند.

فناوری به مصرف کننده این امکان را می دهد تا نیازهای خاص خود را به گونه ای تعریف کند که فروشنده می داند چه چیزی را به آنها بدهد. فروش تقریباً از قبل اتفاق می افتد تولید سرب منجر می شود.

امکان جمع آوری داده ها به طور مستقیم از مصرف کنندگان و مشاغل آسانتر از همیشه است و تجارب و دانش عمیق تری را برای بازاریاب ها برای شناسایی روندها و نادیده گرفتن محوها فراهم می کند. بازاریاب ها در ابتدا پاسخگو تر هستند زیرا می توانند هنگامی که یک حالت کم رنگ یا جدید بازاریابی به یک روند ملموس تبدیل می شود ، نشان دهند.

روندها مشکلات را حل می کنند

حل مسئله نقش مهمی در روندها دارد. یک روند می تواند انگیزه بیشتری بخشد ، زیرا این یک سوراخ است و باعث تسکین نقاط درد بازاریاب می شود.

روندها رشد خواهد کرد زیرا آنها در خدمت هدفی هستند که به تقاضای خود ادامه دهند. این ممکن است چیزی باشد که برای بازاریاب کار می کند اما غالباً در مورد رفع نیازهای مخاطبان هدف است.

روند به ابزاری مناسب تبدیل می شود که نتایج را می بیند و به یک هدف خدمت می کند. رسانه های اجتماعی همچنان به رشد خود ادامه می دهند ، زیرا افرادی را به اشتراک می گذارد که چیزهای مشترکی با یکدیگر دارند.

تلفن های همراه تقاضا هستند زیرا آنها یک ابزار ارتباطی مهم را ارائه می دهند. درک اینکه چرا یک روند یک روند است و چه مشکلاتی را حل می کند ، پرش در هیئت مدیره را آسان تر کرده و از آنها به نفع شما استفاده می کند.

روند شناخته شده غلط

گاهی اوقات ، می توانید از مزاج استفاده کنید. به عنوان مثال ، افراد محرمانه می توانند مطالبی را برای پست های رسانه های اجتماعی فراهم کنند زیرا پست های رسانه های اجتماعی برای لحظه زودگذر زندگی می کنند و سپس مردم به این سمت ادامه می دهند.

اگر یک مادربزرگ مشاهده کردید و خیلی روی آن سرمایه گذاری کردید ، می توانید خود و وقت و با ارزش را هدر دهید. چگونگی انتخاب یک Fad بسیار مهم است زیرا می تواند تیم بازاریابی شما را درگیر مناقصه کند.

روندها باید در برنامه بازاریابی کلی شما گنجانده شود ، در حالی که مدهای باید چیزی غیر از یک تاکتیک لحظه ای باشند که در مسیر جذب مشتری استفاده می شود.

گفتن تفاوت

روندها در طول سالها توسعه می یابد ، بنابراین به طور مداوم در صنعت و تحقیقات بازاریابی عمومی به دنبال نشانه هایی از روند رسیده است.

برای اینکه مرتبط باشید ، باید هم تماشاها و هم روندها را تماشا کنید. افراد Fade تا زمانی که به برند شما مربوط باشد ، در استراتژی بازاریابی شما نقش دارند. باز هم ، مد خلقی نقشی دارد اما فقط به عنوان یک تاکتیک. باید روندها مشخص شود تا آنها بتوانند بخشی از استراتژی بازاریابی شما شوند ، از جمله استفاده از داده ها و اطلاعات ژئو برای دستیابی به مشتریان خود به روشی شخصی تر.

افراد مادربزرگ به شما کمک می کنند که همچنان جریان داشته باشید اما وقتی به درستی ردیابی نشود می تواند شما را قدیمی تر به نظر برساند ، که منجر به قطع ارتباط با مخاطبان می شود. ممکن است کسی که تجربه کمتری دارد پرش کند و شروع به استفاده از این اصطلاح در تمام پست های اجتماعی خود کند ، حتی اگر خستگی از بین رفته باشد.

Spotting Spot

Spotting Spot

یک آدم گرای باتجربه می داند که داده های مربوط به سال را به طول می کشد تا مشخص کند که چه چیزی روند خاصی دارد. این نشان می دهد چیزی پایدار است و می تواند بخشی از استراتژی شما شود. Trendspotting سپس به تحقیق نیاز دارد. خواندن راهنماهای تحقیق با جزئیات بیشتر می تواند به شما در درک چگونگی مشاهده اطلاعات با ارزش که نشانگر روند است کمک کند.

به نفع شماست که تعدادی گزارش را دنبال کنید تا بتوانید به آنچه که در صنعت بازاریابی اتفاق می افتد توجه جدی داشته باشید. بسیاری از اسناد با ارزش از طریق سازمان هایی مانند ITSMA در اختیار شما هستند . این سنگ پله ها اطلاعات ارزشمندی را به شما ارائه می دهند تا بتوانید آنچه در منظره دیجیتال اتفاق می افتد را کشف کنید.

اشتباه دیگری که بسیاری از بازاریابان مرتکب می شوند این است که از ورودی و بینش نشریات و تأثیر گذاران در صنعت چشم پوشی می کنند . در دنیای کوچک خود گرفتار نشوید.

درعوض ، آنچه را که خارج از دفتر شخصی شما اتفاق می افتد ، کشف کنید تا از همسالان و رهبران فکری بیاموزید. همه ما ساعت کار برای خواندن نداریم ، اما به عنوان بازاریاب ، تحقیقات همیشه باید اولویت داشته باشند. نسخه های متراکم زیادی از اطلاعات مربوط به روند پیشرو در بسیاری از وبلاگ ها وجود دارد. برخی از بهترین وبلاگ ها شامل Hootsuite ، HubSpot و Moz هستند.

آزمایش و سازگاری

آزمایش با روندهای جدید کشف شده از طریق تحقیقات به توسعه انطباق برند شما کمک می کند. به عنوان یک بازاریاب ، هدف شما باید به جای ادامه سرمایه گذاری در تاکتیک های بازاریابی باشد که نتایج محدودی را می بینند ، دائما به دنبال راه های بهتر برای بازاریابی باشید.

اگرچه حرفی برای گفتگوی قدیمی وجود دارد ، "اگر این کار را شکستید ، آن را برطرف نکنید" ، همیشه جای بهبود وجود دارد. تجربیات بینش بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد که به شما در شناسایی یک روند و چقدر موثر برای اهداف خود کمک می کند.

بازاریابی دیجیتال طرز تفکر مردم را بسیار تغییر داده است. این فرصت جدیدی را برای شرکت ها فراهم می کند تا خود را با روشی صادقانه تر و پیشرو تر معرفی کنند.

بازاریابی مدرن اجازه می دهد تا به جای اینکه در زندگی مشتری وارد شود ، نام تجاری شما یکپارچه شود . همچنین ، به دلیل اینکه مشتریان شما بهترین بینش در مورد اثربخشی یک روند جدید را ارائه می دهند ، شما باید راه هایی برای ادغام دانش آنها در تلاش های بازاریابی خود بیابید.

بازاریابی تطبیقی

بازاریابی تطبیقی

بازاریابی تطبیقی از روندها و داده های مشتری برای سفارشی کردن تلاشهای بازاریابی برای تأمین نیازهای متغیر علایق و نیازهای مشتری استفاده می کند. سه عامل برای بازاریابی تطبیقی وجود دارد:

  1. حساسیت: با همه کانال های بازاریابی مورد استفاده خود در ارتباط باشید تا بازخورد های مهم را بدست آورید تا بتوانید به تنظیمات مشتریان خود پاسخ دهید.
  2. انعطاف پذیری : اطمینان از تأسیس شرکت شما برای تغییر و انطباق سیال به منظور شناسایی و درک فرصت های جدید ارائه شده توسط داده ها و بازخورد مشتری.
  3. تاب آوری: به دنبال اشتباهات خود و گوش دادن به بازخورد مشتری برای پاسخ دادن و تغییر در صورت لزوم هستید.

این به شما امکان می دهد روندهای خاص نیاز مشتری خود را مشاهده کرده و آنها را برآورده کنید.

با کارشناسی ارشد بازاریابی دیجیتال ، مرتبط ترین روندهای موجود در صنعت بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 25
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 34
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 193
  • بازدید سال : 735
  • بازدید کلی : 12101
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی