loading...

وبمسترایران

بازدید : 347
پنجشنبه 6 شهريور 1399 زمان : 0:32

یکی از اصلی ترین چالش های ورود به حوزه بازاریابی دیجیتال این است که بسیاری از موقعیت ها به اندازه سایر مشاغل "استاندارد" نیستند. آنها غالباً دارای آموزش ، گواهینامه یا مدرک خاصی نیستند ، به این معنی که اگر شما علاقه مند به ورود به صنعت هستید ، شاید نمی دانید از کجا شروع کنید. همچنین ، آنها ترکیبی از مهارتهای غیرمعمول را دارند که می تواند از خلاق بودن تا بسیار تحلیلی متغیر باشد. اگر به دنبال منطقه ای هستید که می توانید در بازاریابی دیجیتال در نظر بگیرید ، تبلیغات PPC (پرداخت هر کلیک) می تواند مکانی جالب برای شروع باشد. در اینجا به یک روز در زندگی یک متخصص PPC می پردازیم تا تصوری از آنچه در این صنعت طاقچه انتظار دارید را به شما ارائه دهد.

یکی از اصلی ترین چالش های ورود به حوزه بازاریابی دیجیتال این است که بسیاری از موقعیت ها به اندازه سایر مشاغل "استاندارد" نیستند. آنها غالباً دارای آموزش ، گواهینامه یا مدرک خاصی نیستند ، به این معنی که اگر شما علاقه مند به ورود به صنعت هستید ، شاید نمی دانید از کجا شروع کنید. همچنین ، آنها ترکیبی از مهارتهای غیرمعمول را دارند که می تواند از خلاق بودن تا بسیار تحلیلی متغیر باشد. اگر به دنبال منطقه ای هستید که می توانید در بازاریابی دیجیتال در نظر بگیرید ، تبلیغات PPC (پرداخت هر کلیک) می تواند مکانی جالب برای شروع باشد. در اینجا به یک روز در زندگی یک متخصص PPC می پردازیم تا تصوری از آنچه در این صنعت طاقچه انتظار دارید را به شما ارائه دهد.

نقش یک متخصص PPC

یک متخصص PPC ، فعالیتهای تبلیغاتی با پرداخت به ازای هر اینترنت از جمله استراتژی ، طراحی ، پیاده سازی ، سئو و تجزیه و تحلیل عملکرد تبلیغات را مدیریت می کند. این یک نقش چالش برانگیز است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد زیرا به یک مهارت منحصر به فرد برای میخکوب کردن یک فعالیت PPC نیاز دارد. برخی از نقشهای اصلی که یک متخصص PPC بر عهده دارد عبارتند از:

  • تحقیق در مورد کلید واژه ها: درک چگونگی جستجوی افراد برای هر محصول یا خدمات ضروری برای یک متخصص PPC است. شما باید از روندها همگام باشید ، دائماً تحقیق کرده و روی گزینه های کلمات کلیدی خود تست کنید و در صورت مشاهده نشدن نتایج ، آمادگی تغییر آنها را داشته باشید.
  • طراحی صفحه فرود: تبلیغات شما کلیک ها را به سمت صفحه فرود هدایت می کند که در آن چند ثانیه فرصت دارید تا خوانندگان خود را درگیر و خوشحال کنید. تکمیل این صفحات فرود ، هنری است که سهم متخصص PPC را در موفقیت دارد. بدون داشتن صفحه فرود قدرت ، تمام تلاش شما برای استفاده ناچیز است.
  • تماشای روند: این به تنهایی می تواند یک کار تمام وقت باشد. روند سئو و درک چگونگی پیشی گرفتن از الگوریتم های همیشگی گوگل ، هنگامی که شما بر برنامه های خود غلبه نمی کنید ، شما را شلوغ نگه می دارد. شما به یک رابطه صمیمی با مصرف کنندگان احتیاج خواهید داشت ، بنابراین می فهمید که آنها به چه عکس العملی پاسخ می دهند و همچنین چه فناوری روزانه آنها را هدایت می کند. شما باید تمام این موارد را در کنار روندهای اجتماعی بدانید تا در صدر کلمات کلیدی و طراحی صفحه فرود خود باشید.

مجموعه مهارت های یک متخصص PPC

مجموعه مهارت های یک متخصص PPC

به گفته استفان Sarandrea ، مدیر استراتژی شرکت PPC Siteflood ، "PPC هنرهای بازاریابی ... را با علم علائم ترکیب می کند."

این مسئله به ذهن خلاق متخصص PPC می پردازد ، اما برای تسلط بر هنر PPC بسیار بیشتر لازم است. در طول روز شما متعادل کننده صفات مختلفی از جمله:

  • تحلیلی: همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، شما زمان زیادی را صرف تلاش برای تشخیص اینکه چه چیزی برای مبارزات انتخاباتی شما مؤثر است ، می گذرانید. بنابراین ، یک ذهنیت تحلیلی لازم است تا شماره ها را بررسی کرده و آمار را تجزیه و تحلیل کند تا بتوانید عملکرد کمپین خود را بهبود ببخشید.
  • سازمان و مدیریت زمان: این امر در بیشتر مشاغل پیش بینی می شود ، اما به عنوان یک متخصص PPC ، با بسیاری از کارها مواجه خواهید شد که نسبت به سایر سمت ها وقت گیرتر است. یعنی پیروی از آمار کمپین های خود در حالی که با جدیت تحقیق می کنید تا در صدر روندها باقی بمانید. برای اطمینان از این که هیچ چیزی را از دست ندهید ، به لیست کارهای طولانی و یک برنامه ریز روزانه نیاز دارید.
  • تخصص فنی: در مدیریت PPC از جنبه های فنی زیادی از جمله درک HTML و JavaScript ، رمزگشایی ، ردیابی و بازخوانی کدها یا استفاده صحیح از برچسب ها وجود دارد. همچنین باید از دیدگاه کاربر فناوری را درک کنید تا از آخرین روند مرورگرها ، دستگاه ها و غیره همگام باشید.
  • خلاقیت: ذهن خلاق شما هدایت موفقیت کمپین های شما خواهد بود. شما باید کپی فوتی و فوری بنویسید و از تصاویر خلاقانه استفاده کنید که در یک قاب بسیار کوچک قرار می گیرند. به گفته Sarandrea ، "هر تبلیغ کاملاً ناچیز است ، بنابراین باید با استفاده از فضای اقتصادی مقرون به صرفه باشید." برای افزایش نرخ کلیک خود باید مجبور شوید از احساسات و FOMO (ترس از دست دادن) استفاده کنید. این اصلی ترین شغل است.
  • درک مشتری: برای تعیین قصد مشتری باید از مارک و تجارت خود استفاده کنید. به این ترتیب ، مکان های مناسب ، کلمات کلیدی را پیدا خواهید کرد و برای تبلیغات نمایش خود کپی می کنید.
  • ارتباطات: شما نه تنها نیاز به نوشتن نسخه خوب کمپین دارید بلکه ایده های خود را به طور موثر به مشتری و اعضای تیم نیز ابلاغ خواهید کرد. شما باید در بالای کمپین های خود باشید تا اطمینان حاصل کنید که روند کار خود را به درستی توضیح می دهید. شما باید از تمایل خود برای ایجاد تغییرات حمایت کنید ، بنابراین مردم می بینند که اگر تغییراتی ایجاد نشود ، این کمپین رنج می برد.
  • سازگاری: بازاریابی دیجیتال از نظر ماهیتی روان است و در هر نوبت تغییراتی ایجاد می کند. شما باید مایل به ایجاد تغییراتی باشید. همچنین هنگامی که همه چیز به روشی که شما پیش بینی کرده اید نباشد ، باید نیاز به تغییر را تشخیص دهید. سازگاری برای بهبود و همچنین سازگاری با تغییرات در روند و فن آوری ، اتفاقاتی روزمره است که باید در برنامه خود بگنجانید. به عبارت دیگر ، برنامه ریزی کنید تا در برنامه های خود تغییراتی ایجاد کنید.
  • گرسنگی برای دانش: شغل شما هر روز خواستار یادگیری است. تحقیقات مورد نیاز بی پایان است ، بنابراین شما باید اشتهای دانش داشته باشید و حاضر باشید روش های جدید انجام کارها را یاد بگیرید تا در صدر بازی خود قرار بگیرید.
  • اشتیاق برای آزمایش چیزهای جدید: اگر فکر خود را تغییر نمی دهید و رویکردهای جدید را امتحان می کنید ، کار خود را انجام نمی دهید. شما باید به اندازه کافی شور و اشتیاق داشته باشید تا بخواهید چیزهای جدید را امتحان کنید ، بنابراین می فهمید بهترین نتیجه چه می شود. Sarandrea می گوید: "اگر در حال پیشرفت و تماشای کلیک های غلط باشید ، می توانید طی چند روز یاد بگیرید ، به خصوص پس از گذراندن روزها یا هفته ها آزمایش A / B ، بهترین احساسات است."

درک روانشناسی PPC

یک متخصص موفق PPC اهمیت روانشناسی زبان را در PPC درک می کند. این نیرو محرکه ای خواهد بود که شما را به تحقیق و جستجوی راه هایی برای تولید گذرگاه ها در تمام طول روز نگاه می دارد. کوچکترین تفاوت در نحوه بیان تبلیغات شما باعث موفقیت یا شکسته شدن موفقیت کمپین شما می شود. بنابراین ، همیشه با مصرف کنندگان و اهداف کمپین های خود آشنا خواهید شد.

هنر ترغیب با کمی فشار دادن پاکت ، فقط تفکر رایانه ای شخصی است که فقط جالب است. شما نمی خواهید احساسات زیادی را برانگیزید زیرا این امر می تواند به سرعت زشت شود. بنابراین ، درک کنید که چه چیزی بگویید و چگونه آن را کاملاً بگویید.

هنر ترغیب به شما امکان می دهد احساسات را تحریک کنید تا به نتایج مورد نظر خود برسید. مصرف کنندگان باید احساس کنند که باید اطلاعات بیشتری کسب کنند و از همه مهمتر ، باید احساس کنند که باید آنچه را که می فروشید داشته باشند. شما باید ثابت قدم باشید و بنابراین درک درستی از برند مهم است. تجربه شما باید به گونه ای توسعه یابد که شما بفهمید که چگونه یک برچسب بنویسید که برای یک برند معتبر باقی بماند ، تکراری است اما راکد نیست ، و این یک واکنش احساسی می شود.

همه اش را بگذار کنار هم

به گفته ساراندره ، "ترکیب ... برای کار با آن می تواند بسیار چالش برانگیز باشد ، اما همچنین می تواند یک معما بسیار برجسته باشد ، نه حداقل در بخشی چون PPC بسیار متریک است!" زندگی شما به عنوان یک متخصص PPC نیاز به دستکاری زیاد دارد ، اما باید بی دردسر به نظر برسد و به ماهیت دوم بدل شود.

تبلیغات شما باید احساس فوریت ایجاد کنند ، خلاق و باهوش باشند و کلمات کلیدی را در خود گنجانید که غالباً موقعیت را ناخوشایند نشان می دهد. استفاده از کلمات کلیدی ، کپی و تصاویر شما باید با هم کار زیبایی داشته باشد تا مردم را ترغیب کند تا به صفحه فرود کاملاً طراحی شده خود کلیک کنند. با ایجاد هر آگهی یا تبلیغاتی ، وارد معیارهای خود می شوید و می توانید از کجا می توانید کمپین هایی را که قبلاً برای رفتن آماده کرده اید ، بهبود بخشید. این می تواند کمی به نفس شما ضربه بزند ، اما یک متخصص واقعی PPC می داند که این کار همراه است. برای دیدن معیارهای بهتر در تجزیه و تحلیل بعدی خود ، به دنبال پیشرفت در خلاقیت خواهید بود.

نکاتی درباره حرفه ای

نکاتی درباره حرفه ای

طبق گفته های Digital Strategist ، Andrew Medal شما باید طناب های Google AdWords و Bing Ads را بیاموزید . مدال می گوید: "این دو سیستم مشابه هستند و هر دو Adwords و Bing Ads برای برنامه های خود گواهینامه هایی ارائه می دهند." همچنین سیستم عامل های خاصی برای صنعت در نظر گرفته شده است ، اما بسته به صنعتی که شما برای یک شغل در نظر گرفته اید ، این بسیار متفاوت است. "این سیستم عامل ها ابزاری هستند که شما برای ساختن کمپین های خود استفاده می کنید ، بنابراین باید به اندازه کافی راحت باشید تا نقاط قوت و ضعف هرکدام را برای مصارف مختلف ترسیم کنید."

تبلیغات PPC شغلی است که در آن شما باید با آزمایش و خطا یاد بگیرید. شما باید آماده باشید که دستانتان کثیف شود و همچنین آماده شکست باشید. مدال به تازه کارها توصیه می کند که مسابقه را بررسی کنند تا ببینند که آنها چه کار خوبی دارند. مدال می گوید: "نگاه کنید که آنها چه کاری انجام می دهند که منحصر به فرد است و آنچه به نظر می رسد یک روند صنعت است" ، می گوید: این وظیفه شماست که تعیین کنید یک موضوع مشترک چیست که اگر نادیده بگیرید ، به شما کمک می کند تا شما را از هم جدا کنیم ، و چه چیزی ستونی که در واقع کار می کند ، این بدان معنی است که شما نیز باید آن را انجام دهید. " یادگیری طناب های PPC می تواند مشکل باشد اما به یک حرفه ای چالش برانگیز در یک صنعت با تقاضای بالا منجر می شود.

با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی جستجو ، ابزارها و فن آوری های لازم را برای رفع چالش های فردا بیاموزید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 180
  • بازدید سال : 539
  • بازدید کلی : 11905
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی