loading...

وبمسترایران

بازدید : 668
چهارشنبه 29 مرداد 1399 زمان : 23:53

به طور کلی ، بازاریابی اینترنتی شامل استراتژی ها و تاکتیک های تبلیغاتی است که یک تجارت بصورت آنلاین برای دستیابی به بازار هدف خود انجام می دهد. امروزه بیشتر مصرف کنندگان قبل از خرید محصولات یا استفاده از خدمات ، اطلاعات را جستجو می کنند ، بنابراین همه مشاغل باید به عنوان بخشی از ترکیب بازاریابی خود ، حضور آنلاین داشته باشند .

انواع و تاکتیک ها

به طور کلی ، بازاریابی اینترنتی شامل استراتژی ها و تاکتیک های تبلیغاتی است که یک تجارت بصورت آنلاین برای دستیابی به بازار هدف خود انجام می دهد. امروزه بیشتر مصرف کنندگان قبل از خرید محصولات یا استفاده از خدمات ، اطلاعات را جستجو می کنند ، بنابراین همه مشاغل باید به عنوان بخشی از ترکیب بازاریابی خود ، حضور آنلاین داشته باشند .

انواع و تاکتیک ها

بازاریابی اینترنتی مؤثر و مقرون به صرفه است و باید بخشی از هر برنامه و استراتژی بازاریابی باشد. روشهای زیادی برای ارتقاء مشاغل کوچک و دستیابی به خریداران بالقوه آنلاین وجود دارد.

  1. وب سایت: وب سایت ها راهی عالی برای تعیین هویت برند شما هستند . آنها می توانند از متن ، تصویر ، صوتی و عناصر ویدیویی برای انتقال پیام شرکت استفاده کنند و همچنین به مشتریان موجود و بالقوه از ویژگی ها و مزایای محصولات یا خدمات شرکت اطلاع دهند. وب سایت ممکن است توانایی ضبط هدایت از مشتریان بالقوه را داشته باشد یا نتواند مستقیماً یک محصول یا خدمات را بصورت آنلاین بفروشد.
  2. بازاریابی موتور جستجو (SEM) : SEM شامل بازاریابی از طریق موتورهای جستجو است ، یا از طریق بهبود رتبه طبیعی سایت (ارگانیک) سایت از طریق بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، خرید تبلیغات برای هر کلیک (PPC) ، یا خرید پرداخت هزینه برای ورود. (PFI) لیست هایی در دایرکتوری های وب سایت ، که مشابه لیست های صفحه زرد آفلاین است.
  1. بازاریابی از طریق ایمیل : ایمیل می تواند راهی مؤثر برای برقراری ارتباط بین تجارت و مشتریان باشد. شما می توانید آدرس ایمیل مشتریان و مشتریان آینده نگر را خریداری کنید ، اما بهترین نتایج معمولاً از طریق ایمیل های جمع آوری شده در وب سایت شما حاصل می شود. شما می توانید افراد را از طریق یک پیشنهاد رایگان با کیفیت ، از جمله منبع قابل بارگیری به نام آهنربای سرب ، به ایمیل های خود ببخشید . هنگامی که ایمیل آنها را ارسال کردید ، می توانید یک خبرنامه ، پیشنهادات ویژه و سایر اطلاعاتی را که بازار هدف شما علاقه مند است ارسال کنید - تا زمانی که قوانین و مقررات مربوط به بازاریابی ایمیل را دنبال کنید.
  2. نمایش تبلیغات: شما می توانید فضای تبلیغ را در وب سایت های دیگر که به بازار هدف خود عرضه می کنند خریداری کنید. قیمت گذاری بسته به حجم ترافیک وب سایت و اندازه و قرار دادن آگهی شما متفاوت است.
  3. تبلیغات عمومی: نشان دادن مشاغل خود در رسانه ها می تواند راهی عالی برای دستیابی به مشتریان جدید باشد ، اما ارتباط با افراد مناسب برای تحقق آن ممکن است گاهی دشوار باشد. همیشه می توانید اطلاعیه های مطبوعاتی را برای اخبار و اطلاعیه های مربوط به شغل خود از طریق خدمات توزیع آنلاین مطبوعات ارسال و ارسال کنید. در حالیکه انتشارات مطبوعاتی می توانند کار کنند ، می توانند بسیار وقت گیر باشند و غالباً نادیده گرفته می شوند. گزینه دیگری که اغلب نتایج بهتری کسب می کند ، ثبت نام در درخواست های رسانه ای از طریق Help A Reporter Out است . پس از ثبت نام ، ایمیلهایی را ارسال می کنید که از طریق رسانه ها ، از جمله روزنامه ها ، مجلات ، برنامه های رادیویی و تلویزیونی ، وبلاگ ها و پادکست ها ، در فهرست منابع الکترونیکی درخواست می کنند.
  1. مشارکت در انجمن: شما می توانید در انجمن ها یا گروه های بحث و گفتگو در سراسر حوزه تخصصی خود ایجاد و یا شرکت کنید تا خود را به عنوان رهبر فکری در آن منطقه مستقر کنید. پاسخگویی به سؤالات ، ارسال نظرات ، ابراز عقیده یا اعلامیه در انجمن بحث نیز راه بسیار خوبی برای اتصال و کمک به بازار هدف شما است.
  2. بازاریابی محتوا : نوشتن مقاله یا پست های وبلاگ مربوط به مشاغل شما و ارسال آنها برای انتشار در وب سایت های دیگر راه بسیار خوبی برای دستیابی رایگان به بازار هدف شماست. اگرچه توزیع انبوه یک مقاله واحد در وب همان مزایای SEO را در گذشته ندارد ، ارسال مقالات اختصاصی به یک سایت خاص هنوز می تواند جوایز زیادی از جمله سئو ، افزایش اعتبار شما و رسیدن به بازاری را که ممکن است در غیر این صورت بدست آورید ، بدست آورد. در مورد شما از آنجا که نوشتن می تواند وقت گیر باشد ، ممکن است بخواهید در نظر بگیرید که چگونه می توانید آنچه را که می نویسید به اشکال دیگر محتوا یا با زوایای جدید برای مخاطبان دیگر تغییر دهید.
  3. بازاریابی رسانه های اجتماعی: در دنیای فزاینده ای متصل ، که مصرف کنندگان انتظار دارند شرکت هایی را که با آنها تجارت می کنند با آنها درگیر شوند ، رسانه های اجتماعی راهی ایده آل برای تعامل با آینده نگاران و مشتریان است. نکته اصلی موفقیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی تمرکز روی سیستم عامل هایی است که به احتمال زیاد می خواهید بازار هدف خود را پیدا کنید ، خواه اینستاگرام ، توییتر ، لینکدین ، فیس بوک یا Pinterest . برای اینکه مطمئن شوید با تلاشهای رسانه های اجتماعی خود وقت ندارید ، یک استراتژی و یک برنامه محتوا و ابزارهای تحقیق تهیه کنید که به ارسال آسانتر مانند Hootsuite یا Buffer کمک خواهد کرد.

هزینه ها

میزان خوبی از بازاریابی در اینترنت به صورت رایگان انجام می شود ، اما بعضی اوقات ارزش صرف هزینه برای گزینه های موثر و حرفه ای به دنبال دارد. به عنوان مثال ، اگرچه می توانید میزبانی وب رایگان دریافت کنید ، اما توصیه نمی شود. در حالت ایده آل ، شما باید مبلغی را برای میزبانی وب بپردازید تا مطمئن شوید وب سایت شما دچار خرابی و همچنین یک نام دامنه حرفه ای نیست . خوشبختانه ، شما می توانید هر دو را با کمتر از 100 دلار در سال خریداری کنید.

یک سرویس مدیریت ایمیل هزینه دیگری است که باید برای ادامه آن آماده باشید. MailChimp مدیریت لیست ایمیل رایگان را برای حداکثر 2000 مشترک ارائه می دهد ، اما می خواهید گزینه های دیگر را قیمت گذاری کنید تا ببینید کدام سرویس ها تمام ویژگی های مورد نیاز شما را ارائه می دهند و در طولانی مدت مقرون به صرفه ترین آنها هستند.

فراتر از آن ، شما می خواهید بازار و بودجه خود را برای گزینه های دیگر پرداخت شده در نظر بگیرید. انجام تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) از طریق سایت هایی مانند Google AdWords یا تبلیغات Facebook می تواند با نوع مناسب محتوای جذاب جذاب باشد.

نتایج پیگیری

چه استراتژی های بازاریابی شما هزینه ای داشته باشد یا نه ، همه آنها زمان می برند. شما نمی خواهید در مورد تاکتیک هایی که نتایجی به دست نمی آورند ، وقت یا هزینه خود را هدر دهید ، به این معنی که باید ردیابی آنچه کار می کند و چه کار نمی کند ، باشد.

روش های زیادی برای تعیین اینکه کدام تلاش ها نتیجه ای حاصل می کنند و کدام ها نیستند وجود دارد. به عنوان مثال ، می توانید تجزیه و تحلیل وب سایت خود را از طریق میزبان وب یا با استفاده از Google Analytics مطالعه کنید. اکثر سایت های رسانه های اجتماعی تجزیه و تحلیل نیز ارائه می دهند ، یا می توانید از ابزارهایی مانند Hootsuite برای به دست آوردن تحلیل رسانه های اجتماعی استفاده کنید . سرویس ایمیل شما همچنین باید اطلاعاتی درباره نرخ باز و میزان نامزدی ایمیل های شما ارائه دهد.

وقتی می بینید که چیزی در کار نیست ، مدتی وقت بگذارید تا بفهمید چرا قبل از خنداندن آن کار نمی کند. به عنوان مثال ، اگر افراد ایمیل شما را باز نمی کنند ، نسخه های مختلف خطوط موضوع را آزمایش کنید.

بازاریابی ماراتن است

در حالی که می توان نتایج حاصل از تلاشهای بازاریابی خود را به سرعت مشاهده کرد ، واقعیت این است که بازاریابی ، به ویژه نوعی که نتایج طولانی مدت و مراجعه به آنها ایجاد می کند ، زمان می برد. شما در یک بازار به طور فزاینده شلوغ و با صدای بلند رقابت می کنید. هرچه بتوانید با بازار ایده آل خود ارتباط برقرار کرده و با آن رابطه برقرار کنید ، نتایج شما بهتر خواهد شد. اگر شما یک محصول یا خدمات عالی ارائه داده اید و به مشتریان خود توجه دارید ، مشتریان شما بررسی های مثبت ، ارجاع ها و توصیفاتی را برای شما ارائه می دهند که به شما کمک می کند در جمع ایستادگی کنید.

میزان استراتژی بازاریابی شما باید به صورت آنلاین انجام شود و کدام یک از عناصر بازاریابی اینترنتی که استفاده می کنید بستگی به ماهیت تجارت شما ، بودجه شما ، زمان و اهداف شما دارد. در ابتدا بسیاری از دارندگان مشاغل کوچک این کار را انجام می دهند ، اما با رشد کسب و کارشان ، آنها شروع به پرداخت هزینه خدمات یا کارهای برون سپاری به یک دستیار مجازی می کنند که می تواند در بازاریابی آنلاین به آنها کمک کند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 527
  • بازدید کلی : 11893
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی