loading...

وبمسترایران

بازدید : 241
سه شنبه 5 اسفند 1399 زمان : 15:24

Neuromarketing یا neuromarketing چیست ؟
بازاریابی عصبی با تفسیر امواج مغزی توسط EEG و fmi technologies تلاش می کند فروش خود را افزایش دهد. البته فروش بیشتر با کمک بازاریابی مستقیم نیاز به برخی از تجزیه و تحلیل داده ها است که ممکن است نیاز به یک متخصص. معمولا دانشمندان با کمک آخرین فن آوری ها سعی می کنند فروش شرکت ها و مارک ها را افزایش دهند. فن آوری مورد استفاده عصبی بازاریابی به نحوی معکوس مغز است که ذهن و مشتری تصمیم گیری در مورد عوامل رانندگی در تلاش است برای درک اقدامات مورد نیاز توسط مشتری به خرید یک درک بهتر.

Neuromarketing یا neuromarketing چیست ؟
بازاریابی عصبی با تفسیر امواج مغزی توسط EEG و fmi technologies تلاش می کند فروش خود را افزایش دهد. البته فروش بیشتر با کمک بازاریابی مستقیم نیاز به برخی از تجزیه و تحلیل داده ها است که ممکن است نیاز به یک متخصص. معمولا دانشمندان با کمک آخرین فن آوری ها سعی می کنند فروش شرکت ها و مارک ها را افزایش دهند. فن آوری مورد استفاده عصبی بازاریابی به نحوی معکوس مغز است که ذهن و مشتری تصمیم گیری در مورد عوامل رانندگی در تلاش است برای درک اقدامات مورد نیاز توسط مشتری به خرید یک درک بهتر.

تاریخچه عصبی
همانطور که ذکر شد ، nurumarkting یکی از جدیدترین شاخه های جدید شی بازاریابی ، که بدان معنی است که در مقایسه با سایر شاخه های بازاریابی معرفی شده بعد است. بازاریابی عصبی در سال 2002 توسط استاد بازاریابی هلندی معرفی شد ، اما تحقیقات اولیه برای این بازاریابی قدمت آن به سال 1990.

قوانین بازاریابی عصبی
بازاریابی عصبی مانند هر گونه قوانین بازاریابی دیگر ما همچنان به بررسی:

در بازاریابی عصبی ، نباید از ما استفاده کنید ، و همچنین در مورد شرکت شما زیاد صحبت نکنید.
به سرعت به اصلی بروید و به حاشیه راندن نیست.
تصور کنید و ویژگی های محصول و خدمات را به درستی به مشتری نشان دهید.
محصول و ویژگی های آن قابل فهم و ملموس است.
در ابتدا و انتهای ارتقاء ، محصولات خود را جذاب کنید زیرا اکثر مردم در مورد تبلیغ کنندگان اول و آخر بیشتر محتاط هستند.
استفاده از احساسات به دلیل تعجب, خنده, ترس و خنده همیشه ذهن مخاطب را.
ادامه مطلب: کمپین تبلیغاتی موثر برای عشق

دلیل برتری عصبی بر بازاریابی سنتی
بسیاری از کارشناسان بازاریابی بر این باورند که استفاده از بازاریابی سنتی دیگر مسئول است و رسیدن به یک فروش موفق باید بازاریابی و فن آوری های جدید استفاده می شود. بازاریابی عصبی یکی از راه های کمک می کند که شما فروش بیشتر است. مزایای بازاریابی عصبی در مقایسه با بازاریابی سنتی بالا است ، اما ممکن است نقاط ضعف نیز وجود داشته باشد. در زیر ما به بررسی برخی از دلایل به دست مغز و اعصاب بازاریابی در بازاریابی سنتی.

توجه به نیازها و الزامات هر مشتری
متقاعد کردن مشتری با پاسخ های عاطفی و ناخودآگاه
معاینه کامل میزان رضایت مشتری از محصول یا خدمات
اندازه گیری دقیق واکنش های عاطفی مصرف کننده
محاسبه دقیق اثرات اصلی تغییرات محصول یا خدمات
کاربرد نورومارکتینگ یا نورومارکتینگ در دنیای تبلیغات و بازاریابی
بازاریابی عصبی و یا بازاریابی عصبی در جهان تبلیغات امروز برنامه های کاربردی بزرگ است که در برخی موارد بسیار یکسان نیست. مثلا, یک شرکت بازاریابی, شبح وار می توان برای هدف قرار دادن فروش بیشتر, اما یک شرکت دیگر, و غیره. علاوه بر دستیابی به فروش بیشتر ، به دنبال چیزهای دیگر. همه این موضوعات به هدف این نام تجاری یا مجموعه بستگی دارد. با این حال ، بسیاری از برنامه های کاربردی این نوع بازاریابی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند که بعدا بررسی خواهیم کرد.

با استفاده از نتایج در تحقیقات بازار
استفاده از نتایج در طراحی محصول و بسته بندی
با استفاده از نتایج در قیمت گذاری و تخفیف (استراتژی تخفیف برای فروش بیشتر )
استفاده از نتایج در نوع موضوع و فروشگاه و یا طرح سایت
استفاده از نتایج در ارائه خدمات به مشتریان
استفاده از نتایج در تبلیغات
تکنیک های بازاریابی عصبی یا بازاریابی عصبی
به طور معمول ، تمام شاخه های بازاریابی تکنیک های منحصر به فرد و روش های اجرای آنها است. بازاریابی عصبی ، درست مثل سایر مدل های بازاریابی ، تکنیک های خاصی دارد که نه تنها می تواند آن را بهتر کند ، بلکه روند را سریعتر می کند. 5 از مهم ترین و پر استفاده ترین تکنیک های بازاریابی به شرح زیر است.

مشاهده رفتار مشتری با کمک ردیابی چشم
بررسی و تحلیل فعالیتهای عصبی مشتریان
بررسی حالات مختلف صورت و نوع لبخند مشتری
با استفاده از حواس پنج گانه
استفاده از مسائل روانی در تجزیه و تحلیل داده های به دست آمده
بازاریابی عصبی
شما بازاریابی عصبی مناسب برای کسب و کارهای کوچک?
بازاریابی بصری می تواند کمک به همه شرکت ها اما شما باید به خاطر داشته باشید که با استفاده از نوع استفاده از این بازاریابی ممکن است متفاوت باشد برای هر شرکت. به طور کلی استفاده از این نوع بازاریابی هزینه های زیادی برندها و شرکت ها معمولا علاقه به بازاریابی است. ممکن است البته کسب و کارهای کوچک بخشی از noromarktinگ موضوعات استفاده کنید اما در حالت کلی به دلیل هزینه های ممکن است استفاده از تمام فناوری ها و مدل های عصبی, بازاریابی کسب و کارهای کوچک امکان پذیر نیست.

بزرگترین شرکت های مشاوره بازاریابی عصبی در جهان
در سال های اخیر, بسیاری از شرکت های تخصصی وارد موضوعات بازاریابی عصبی, و برخی از ارائه خدمات دیگر در موضوعات بازاریابی. مشاوره فوربس, Buyology, مغز و اعصاب بینش, منطق حسی در میان بزرگترین و بزرگترین شرکت های مشاوره بازاریابی مغز و اعصاب هستند.

وضعیت بازاریابی عصبی در ایران
بازاریابی عصبی در ایران برای چندین سال رشد کرده است ، اما هنوز هیچ شرکت یا برند متخصص در فعالیت های بازاریابی عصبی در ایران وجود ندارد. البته بسیاری از مقالات و تحقیقات منتشر شده به زبان انگلیسی که در آینده می تواند منجر به ظهور شرکت های بزرگ در این زمینه است.

نمونه های موفق بازاریابی عصبی
تعدادی از شرکت هایی که از بازاریابی عصبی برای ترویج خدمات و محصولات عظیم خود استفاده می کردند مورد بررسی قرار گرفتند. به همین دلیل است که ما همچنان به بررسی برخی از نتایج شرکت ها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمونه هایی از بازاریابی عصبی موفق.

استفاده از رنگ های مناسب و صدا به فروش محصولات و خدمات بیشتر
القای کمبود کالا در تبلیغات برای ایجاد یک حس اضطراب در مشتریان
استفاده صحیح از پاداش های کوچک و حساس برای نفوذ در مشتری
قیمت مناسب در بازار
مطالعه بیشتر از: ویژگی های کمپین تبلیغاتی موفق

جمعبندی

همانطور که دیده اید ، بازاریابی عصبی احتمالا یکی از موثر ترین روش های بازاریابی آینده است. هر روز جنبه های بیشتری از این بازاریابی در سطح جهانی به دست آورده و این فرم بالای این نوع بازاریابی است. استفاده از noromarktinگ در کسب و کارهای کوچک, شاید, بنابراین به عنوان به آن را ذخیره کنید, اما حتی کسب و کارهای کوچک نیز توصیه می شود عصبی و تکنیک های بازاریابی برای بررسی مواد مفید برای کسب و کار را یاد بگیرند.

منبع:

https://www.minds.com/groups/profile/1184876282682077184/feed

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 167
  • بازدید سال : 526
  • بازدید کلی : 11892
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی