loading...

وبمسترایران

بازدید : 309
پنجشنبه 6 شهريور 1399 زمان : 0:45

سازمان های مختلف در سراسر جهان تلاش کرده اند تا درجات مختلفی را برای آماده شدن برای تحول دیجیتالی که در حال حاضر با اقتصادهای جهانی روبرو هستند آماده باشند.

آمادگی فعلی آنها موفقیت آینده خود را بعنوان فناوریهای جدید مانند هوش مصنوعی و اتوماسیون ، شرکتها را وادار می کند تا نحوه عملکرد خود را مجددا تصور کنند.

در این مقاله ، ما بزرگترین چالش ها را برای شرکت ها و نیروی کار آنها در سراسر جغرافیاها بررسی می کنیم.

سازمان های مختلف در سراسر جهان تلاش کرده اند تا درجات مختلفی را برای آماده شدن برای تحول دیجیتالی که در حال حاضر با اقتصادهای جهانی روبرو هستند آماده باشند.

آمادگی فعلی آنها موفقیت آینده خود را بعنوان فناوریهای جدید مانند هوش مصنوعی و اتوماسیون ، شرکتها را وادار می کند تا نحوه عملکرد خود را مجددا تصور کنند.

در این مقاله ، ما بزرگترین چالش ها را برای شرکت ها و نیروی کار آنها در سراسر جغرافیاها بررسی می کنیم.

گسترش شکاف استعدادی

یک مشکل بزرگ برای بخش دیجیتال و فناوری در افق وجود دارد. مبارزه‌ای که در حال حاضر برای یافتن استعداد تجربه می شود ، توانایی تبدیل شدن به یک بحران تمام عیار در چند سال آینده را دارد.

براساس گزارش "آینده کار - بحران جهانی استعدادهای درخشان" ، پیش بینی می شود هزینه کمبود نیروی کار برای بخش فناوری ، رسانه و ارتباطات 162.2 میلیارد دلار برای محصول غیرقابل تحقق آمریکا هزینه کند .

و این مسئله محدود به ایالات متحده نیست. انتظار می رود هر بازیکن اصلی جهان ، به استثنای هند ، تا سال 2030 در مجموع 4.3 میلیون کارگر کمبود نیروی ماهر داشته باشد.

اثرات بحران تأثیر بالقوه وسیع تری دارد زیرا فن آوری با لمس سایر بخش های اقتصادی همراه است. برای تركیب این مسئله ، نیاز به كار فناوری ماهر محدود به بخش فناوری نخواهد بود ، زیرا سایر صنایع نیز به این نیروی كار متخصص احتیاج دارند.

رتبه بندی رهبران جهان در رقابت دیجیتال

مرکز دوم رقابت جهانی IMD برای دومین سال اجرا ، رتبه بندی کشورها را بر اساس اکتشاف و پذیرش فن آوری های دیجیتال در جدول بندی کرده است . نمرات در سه دسته قرار می گیرد: دانش ، فناوری و آمادگی آینده.

دانش توانایی سنجش و توسعه فن آوری های جدید را با اندازه گیری ، از جمله چیزهای دیگر ، در دسترس بودن استعداد و کیفیت آموزش آنها بررسی می کند.

دسته دوم امتیاز دهی به محیط فن آوری کشور مانند چهارچوب موجود ، در دسترس بودن سرمایه برای سرمایه گذاری های فناوری و محدودیت های نظارتی علاقه مند است. سرانجام ، آمادگی آینده آمادگی یک کشور را برای بهره برداری از تحول دیجیتال بررسی می کند. در اینجا تصویری از نتایج ده کشور برتر آورده شده است:

  1. ایالات متحده آمریکا
  2. سنگاپور
  3. سوئد
  4. دانمارک
  5. سوئیس
  6. نروژ
  7. فنلاند
  8. کانادا
  9. هلند
  10. انگلستان

ایالات متحده به لطف پیشرفت های فناوری و دانش ، این بسته را هدایت می کند. پروفسور آرتورو بریس ، مدیر مرکز رقابت جهانی جهانی IMD ، خاطرنشان می کند: "افزایش دانش در نتیجه عملکرد قوی در آموزش کارمندان و افزایش سهم اشتغال علمی و فنی است."

سنگاپور مجری برتر سال گذشته ، امسال به مقام دوم سقوط کرد. علیرغم داشتن بالاترین امتیاز کلی در مقولات دانش و فناوری ، کاهش آمادگی کشور در آینده منجر به سقوط آن به شماره 2 شد.

چه چیزی برای تحول دیجیتال لازم است؟

تأثیر کارگران امروز کاملاً به این بستگی دارد که صنعت آنها چگونه تغییراتی را تحمل می کند و کارمندان خود را برای آینده آماده می کند. تحولات مربوط به تغییر یک شبه نیست ، و سازمانها وظیفه دارند تا آنچه را که تغییرات برای کارمندان خود می داند و آنچه را که برای کمک به پشتیبانی از کسانی که ممکن است در تلاش باشند انجام دهند ، اعلام کنند. - دانیل کلارک ، مدیر توسعه وام دهی Adobe ،

داشتن ترکیب مناسبی از مهارت های درون سازمان خود را برای مرور راه خود را از طریق یک دگرگونی های دیجیتال موفقیت حیاتی خواهد بود. مهارت های مورد نیاز ممکن است متفاوت باشد و یا در کل فرایند جریان داشته باشد ، بنابراین اولویت اصلی توجه و زیرک بودن است.

شما به عنوان یک رهبر ، باید در یک لحظه مناسب بتوانید نیروی کار را با شایستگی های مناسب استخدام کنید. همچنین باید آموزش مهارت های دیگری را برای کارمندان فعلی خود فراهم کنید تا آنها بتوانند پاسخگوی نیازهای فعلی شما و آمادگی برای نیازهای تجاری آینده باشند.

در اینجا برخی از مهارت های برتر که به عنوان مهم در صنعت مشخص شده اند آورده شده است:

پردازش ابری

بدون محاسبات ابری ، ممکن است دگرگونی دیجیتالی صورت گیرد. منابع پویا و بی حد و حصر که از طریق ابر فراهم شده است ، باعث ایجاد یک تغییر سریع در تجارت نمی شود بلکه نه تنها امکان پذیر بلکه به مراتب پایدارتر است. هرچه تجارت بیشتر از یک فلسفه تحول دیجیتال استقبال کند ، احتمالاً بیشترین بهره را از راه حل های ابری خود می گیرند.

تجزیه و تحلیل داده های بزرگ

با اتخاذ داده های بزرگ ، مشاغل می توانند اکنون از رفتار مشتریان خود آگاهی کسب کرده و رفتار و روندهای آینده را بهتر پیش بینی کنند تا بتوانند برای آنها برنامه ریزی کرده و اجرای تغییرات لازم را آغاز کنند. تجزیه و تحلیل داده های بزرگ همچنین به پایین آمدن هزینه ها و بهبود نتایج کمک می کند.

امنیت سایبری

محافظت از اطلاعات شخصی و محرمانه باید برای هر سازمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. اعتماد مشتریان و موفقیت در تلاشهای آینده به امنیت ، در دسترس بودن و یکپارچگی منابع داده آنها متکی است. آنها باید توانایی شناسایی و رفع آسیب پذیری های موجود در ابر و محل را داشته باشند.

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین

سیستم ها می توانند فرآیند را بطور خودکار از طریق تجربه و بدون برنامه نویسی از طریق یادگیری ماشین بهبود بخشند. این نوع برنامه ها که نوعی از هوش مصنوعی است ، برای آموختن از آن به داده ها دسترسی و تجزیه و تحلیل می کنند. امروزه ، تعداد کمی از شرکت های متخصص IT مهارت دارند که می توانند برنامه های یادگیری هوش مصنوعی و دستگاه را اجرا یا پشتیبانی کنند.

مدیریت تحرک سازمانی

همه مشاغل نقش مهم و میزان تحرک ابزاری ارزشمند در تحول دیجیتال را تشخیص می دهند. با این حال ، تعداد کمی از آنها به اندازه کافی مدیریت برنامه تحرک سازمان را در برنامه ریزی های کلان خود در نظر می گیرند.

این واقعیت های ارائه شده توسط هولگر فریتینگر ، VP ، رئیس مدیریت راه حل ، برنامه های تلفن همراه و بستر های نرم افزاری با SAP را در اجلاس آنلاین تحول دیجیتال 2018 در نظر بگیرید :

  • 80 درصد مدیران می گویند کارگران نمی توانند کار خود را بدون تلفن های هوشمند انجام دهند
  • 70 درصد دسترسی به سیستم های سازمانی تا سال 2020 توسط دستگاه تلفن همراه اتفاق می افتد
  • 62٪ از كاركنان تكميل كارهايي را كه نياز به ورود به سيستم هاي چندگانه دارند ، به تأخير مي اندازند

بدون وجود یک برنامه استراتژیک مدیریت تحرک سازمانی محکم ، مشاغل سخت در یکپارچه سازی موبایل در سیستم های خود و به کار بردن قدرت آن خواهند داشت.

مهارت های مدیریت را تغییر دهید

محاسبات ابری ، داده های بزرگ ، هوش مصنوعی و تحرک همه این قابلیت ها را دارند که بتوانند نحوه عملکرد شغلی تجارت را به طرز چشمگیری تصور کنند. تحول دیجیتال نوعی جدید از مدیریت تغییر است که در آن شرکتها دائما در پی جستجو و کشف استراتژیهای دیجیتال جدید برای اجرای هستند.

اگر نیازهای شما به روشی تغییر کند که شما الزاماً نمی توانید در حال حاضر بدانید ، این بدان معناست که شغل شما نیاز به اجرای برخی از تغییرات مهم دارد. توانایی شما در تشخیص این تغییر و برقراری ارتباط موثر ، یک مهارت مهم خواهد بود. تیم های شما ممکن است نیاز به تکامل داشته باشند و حتی پراکنده شوند ، بنابراین مهارت های ارتباطی و بین فرهنگی شما در حالی که برای حفظ روحیه کار تیمی تلاش می کنید ، آزمایش می شوند.

مهارتهای نرم که شرکتهای آینده اثبات خواهد کرد

تفکر خلاقانه

مشکلات پیش بینی نشده مطمئناً در طی فرایند بوجود می آیند و برای حل آنها به ذهن خلاق نیاز خواهید داشت. خلاقیت محدود به تلاش های هنری نمی شود. افراد خلاق غالباً می توانند روشهای جدید و خلاقانه ای برای پرداختن به یک مسئله ارائه دهند.

فرایند خلاق اغلب در ابتدا شامل خاموش کردن بخش تحلیلی ذهن است که سعی در رد اعتبار یک ایده دارد. محیطی را ایجاد کنید که هر ایده ای هر چقدر هم غیرممکن باشد یا غیرممکن باشد ، می تواند به سطح خود بیاید. متفکران خلاق نمی ترسند خطرات لازم را ایجاد کنند و ایده های زیادی را در یک جلسه طوفان مغزی ایجاد کنند و تحلیل کنند که تا چه اندازه ایده های خوب هستند. افراد خلاق متفکران جانبی هستند که توانایی پیوستن به دو مفهوم به ظاهر متفاوت را دارند تا یک ایده یا یک راه حل ایجاد کنند.

تفکر انتقادی

پس از ایجاد ایده ها ، آن زمان است که وقت آن است که به دانشکده های تفکر انتقادی خود متوسل شوید تا سعی کنید در ایده ها سوراخ کنید.

اما ارزش اندیشه انتقادی به همین جا ختم نمی شود. در تجزیه و تحلیل و ترکیب داده ها به منظور تفسیر و درک آن با استفاده از دلیل مورد نیاز است. این سنگ بنای پیچیده برای حل مسئله ، مشورت و تصمیم گیری است.

هوش هیجانی

هوش هیجانی (EQ) توانایی شناسایی ، درک و تعدیل احساسات خود و همچنین دیگران است. به طور فزاینده ای پذیرفته می شود که EQ ، بیش از ضریب هوشی ، عامل اصلی موفقیت یک فرد است.

افراد عاطفی باهوش تمایل دارند:

  • همکاری بهتری داشته باشید
  • شنونده های بهتری باشید
  • اختلافات کمتری داشته باشید
  • شفقت بیشتری نشان دهید
  • توانایی بیشتری در برقراری ارتباط موثر داشته باشید

از آنجا که کار تیمی و امکان برقراری ارتباط مفاهیم پیچیده با دیگران در یک تحول دیجیتال بسیار مهم است ، می توان فهمید که چرا داشتن EQ بالا یک دارایی مهم است.

انعطاف پذیری و عزم

در یک دوره اساسی انتقال ، احتمالاً کاملاً آشکار به نظر می رسد که انعطاف پذیری یک مهارت لازم است. با این وجود ، تکرار می شود که توانایی انطباق با واقعیت های جدید ، سازماندهی مجدد وقتی همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود و متعهد ماندن در برابر مشکلات ، کیفیتی هستند که شما به آن نیاز دارید و باید در اعضای تیم خود جستجو کنید. .

افکار نهایی

چشم انداز جهانی در حال تغییر و تحول است ، زیرا نیاز به کارمندان ماهر همچنان پیشی می گیرد از عرضه.

بنابراین مهم است که دقیقاً بدانید چه ویژگی ها و مهارت هایی در کسب و کار شما برای تحقق واقعیت جدید پیش رو باید داشته باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 175
  • بازدید سال : 534
  • بازدید کلی : 11900
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی