loading...

وبمسترایران

بازدید : 293
چهارشنبه 29 مرداد 1399 زمان : 14:12

فیلم های ویروسی رویای بازاریاب است. چه خوش شانس باشید و چه چیزی را به صورت رایگان ایجاد کنید که در کانالهای رسانه های اجتماعی پخش شود یا برای به دست آوردن نتایج مورد نظر خود پول نقد جدی سرمایه گذاری کنید ، یک فیلم ویروسی در حال بازاریابی طلا است.

بنابراین ، ویروسی شدن چه فایده ای دارد؟ در بعضی موارد ، این فقط ممکن است شانس آور باشد ، اما حقیقت را می توان گفت ، شما باید بهترین تلاش خود را برای ایجاد چیز غیرمعمول کنید تا مردم بتوانند به آن دکمه اشتراک اشتراکی بزنند. در اینجا 10 ویژگی اصلی وجود دارد که می توانند به ویدیوهای شما کمک کنند ویروسی شوند.

فیلم های ویروسی رویای بازاریاب است. چه خوش شانس باشید و چه چیزی را به صورت رایگان ایجاد کنید که در کانالهای رسانه های اجتماعی پخش شود یا برای به دست آوردن نتایج مورد نظر خود پول نقد جدی سرمایه گذاری کنید ، یک فیلم ویروسی در حال بازاریابی طلا است.

بنابراین ، ویروسی شدن چه فایده ای دارد؟ در بعضی موارد ، این فقط ممکن است شانس آور باشد ، اما حقیقت را می توان گفت ، شما باید بهترین تلاش خود را برای ایجاد چیز غیرمعمول کنید تا مردم بتوانند به آن دکمه اشتراک اشتراکی بزنند. در اینجا 10 ویژگی اصلی وجود دارد که می توانند به ویدیوهای شما کمک کنند ویروسی شوند.

1. شخصیت شگفت آور

اگر از بلندگو استفاده می کنید ، باید حیرت انگیز باشند.

بلندگوهای به یاد ماندنی همان اثر بهترین کمدین استندآپ جهان یا کشش عاطفی مارتین لوتر کینگ جونیور را دارند. بلندگوهای حیرت انگیز حتی می توانند کاملاً آزار دهنده یا بحث برانگیز باشند تا بتوانید ویدیوی شما ویروسی شود. آنها باید خنده های عمدی یا غیر عمدی ایجاد کنند ، مردم را به اشک برسانند ، مردم را به خشم بیاورند یا مردم را به خوبی حس کنند. اینها همه مواردی است که نیاز به اشتراک گذاری فیلم های شما را برانگیخته است.

فقط به یاد داشته باشید که اگر مسیر جنجالی را طی می کنید ، می توانستید فشار بدتری نسبت به خوبی داشته باشید. یک بلندگو خوب لازم نیست کسی باشد که مشهور باشد. شما ممکن است یک استعداد پنهان در دفتر خود داشته باشید. آن مرد که در حال خنده از آب در خنک کننده آب است ، اگرچه برای تولید و بهره برداری اختلال ایجاد نمی کند ، ممکن است چیزی باشد که شما برای ایجاد یک شخصیت آنلاین به آن نیاز دارید.

2. گیرنده توجه فوری

همه ما می دانیم که مصرف کننده امروز حدود هشت ثانیه فاصله دارد . این بدان معناست که باید تقریباً فوراً توجه آنها را جلب کنید. این کار با تیتر فکری آغاز می شود که در پیمایش بی پایان عناوین ، توجه را به خود جلب می کند.

برای اینکه مردم بتوانند روی ویدیوی شما کلیک کنند ، از شوخ طبعی ، سؤال ، فتنه یا "تقلب" استفاده کنید.

در مرحله بعد ، اطمینان حاصل کنید که تصویر کوچک شما برای فیلم خود انتخاب می کنید چیزی وحشتناک نیست مانند بلندگو در سخنرانی در اواسط سخنرانی با چهره ای غیر متمرکز و ترسناک. درعوض ، یک تصویر کوچک واقعی را به طور خاص برای اهداف قابل کلیک در کنار تیتر هیجان انگیز انتخاب کنید.

سرانجام ، یک فیلم ویروسی در عرض چند ثانیه از پخش بازی توجه بیننده را جلب می کند. این بدان معناست که اجتناب از ورود به سیستم و ایجاد برنامه هایی که باعث می شود افراد به جای کلیک روی نماد اشتراک گذاری ، روی آن کلیک کنند. ویدیو برای سرگرمی طراحی شده است ، حتی اگر هدف شما اطلاع رسانی باشد.

3. زمان داستان

صرف نظر از آنچه می خواهید بفروشید ، فیلم شما باید داستانی را بیان کند . به عبارت دیگر ، یک نکته داشته باشید. لزوماً نباید زمین را خرد کند.

بیش از هر چیز ، فقط باید با افرادی که از محصول یا خدمات شما استفاده می کنند ، قابل اعتماد باشد. و حتی لزوماً نیازی نیست که مستقیماً مارک شما را بفروشد. فقط کافی است بین آنچه داستان شما برای گفتن و آنچه پیروان شما نسبت به عاطفی واکنش نشان خواهند داد ، ارتباط منطقی برقرار کنید.

یک مثال عالی برای داستان پردازی ، تبلیغ تبریک های آمریکایی برای روز مادر است. آنها از یک قالب مصاحبه شغلی هوشمندانه استفاده کردند که موقعیت غیرممکن را مشخص می کند. در پایان مشخص می شود که آنها برای یک مادر مصاحبه می کنند. این نکته نکته مهمی را ایجاد می کند بدون اینکه هیچ وقت به ذکر محصول آنها بپردازید. درعوض ، اهمیت مادران بیشتر می شود و چگونه باید همیشه به او بگویید که چقدر سپاسگزار هستید.

4. کوتاه اما شیرین

این یکی به طول توجه باز می گردد. اگر ویدیوی شما همچنان ادامه داشته باشد ، مردم را از دست خواهید داد. بیشتر افراد وقت ندارند برای نشستن و تماشای یک فیلم بی پایان. آنها وقت خود را برای تماشای برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود صرفه جویی می کنند. طبق گفته نیویورک تایمز ، شما حدود 60 ثانیه فرصت دارید تا داستان خود را بگویید .

اطمینان حاصل کنید که اگر می خواهید مردم را علاقه مند کنید ، حدوداً یک علامت یک دقیقه ای را نوشتید . فقط بخاطر داشته باشید که مقاله NYT که ذکر کرده است مربوط به 44٪ از افراد مورد بررسی بوده است. اگر واقعاً خوب و سرگرم کننده هستید ، ممکن است با چند ثانیه بیشتر فاصله بگیرید.

5. "بخند"

هیچ وقت نمی توانید با طنز اشتباه کنید. این امر منجر به اشتراك بیشتر اجتماعی می شود. فقط مطمئن شوید که بیش از حد در خندیدن گرفتار نمی شوید که هیچ کس به غیر از تیم بازاریابی شما بدست نیاورد. شما باید به سراغ خنده های جهانی بروید که احتمالاً به استخوان خنده دار بیشتر مخاطبان شما ضربه می زند.

طنز در حال افزایش است و همچنین می تواند بینشی در مورد چگونگی شناخت مخاطبان خود ارائه دهد. هنگامی که مردم احساس می کنند آنها را دریافت می کنید ، تمایل بیشتری به استفاده از محصول شما دارند. همچنین ، مردم می خواهند یکی از اعضای گروه خود باشند که جالبترین چیزها را برای به اشتراک گذاشتن پیدا می کنند.

نمونه ای از چگونگی استفاده از شوخ طبعی برای ایجاد فیلم های ویروسی ، ویدئویی به نام "فرآیند" ساخته Aviation Gin است. در این ویدیو ، رایان رنولدز تبلیغات کلیشه ای را که از رقبای خود استفاده می شود ، مسخره می کند. این یک فیلم خلاقانه و طنزآمیز است که رینولدز در فریب دادن جزئیات اما خنده دار تمام فکر و مراقبتهایی که به روند جین سازی می کند رله می کند.

6. سایر احساسات

خوشبختی تنها احساسی نیست که می تواند باعث ویروسی شدن یک ویدیو شود. ایجاد پاسخ عاطفی به هر شکلی از تبلیغات ، تأثیر قدرتمند و ماندگار دارد. احساسات اشتراک را تشویق می کند. داستانی لمس کننده که باعث ناراحتی و عصبانیت مردم می شود ، باعث شگفتی برای برند شما خواهد شد. این به شما نشان می دهد مراقبت نیز هست. طبق گزارشی از نیلسون ، تبلیغات عاطفی منجر به 23 درصد بیشتر در بالابرهای فروش می شود.

همچنین ، تبلیغات عاطفی نیز در خاطرات ما طولانی تر باقی می مانند . نکته اصلی انتخاب احساسات مناسب برای برند شماست. هنگام تحریک احساسات منفی ، باید اطمینان داشته باشید که نام تجاری شما می تواند به طریقی آن منفی را برطرف کند.

7. از فرهنگ پاپ الهام بگیرید

استفاده از چیزی در خبرهایی که ممکن است با مشتریانتان به یادداشت برود ، می تواند به خوبی کار کند. این می تواند قابل لمس باشد ، بنابراین مراقب باشید. تا زمانی که گسترده است ، و مردم آنچه شما انجام می دهید را تشخیص دهند ، تقلید از یک خبر مشترک می تواند به خوبی کار کند ، زیرا روند کار و همچنین خنده دار است. شما دو پرنده را با یک سنگ می کشید.

در راستای استفاده از اخبار برای ایده ها ، فرهنگ پاپ می تواند بسیار خوب کار کند. می توانید از آهنگ محبوب یا آزاردهنده الهام بگیرید یا از چیزی فوق العاده پرطرفدار مانند Game of Thrones پخش کنید. این می تواند به یک فیلم اخیر یا شخصیت محبوب فرهنگ پاپ گره بخورد. گزینه های بی پایان است.

8. مارک خود را فراموش نکنید

استفاده از همه چیز در توان خود برای برقراری ارتباط با افراد از طریق فیلم های ویروسی به این معنی نیست که باید آنقدر از ریل ها دور شوید که افراد نتوانند ارتباط خود را با برند شما برقرار کنند. اطمینان حاصل کنید که مهم نیست چه رویکردی را انتخاب کنید ، شما همچنان در روی نام تجاری باشید.

رفتن ویروسی به جهان ممکن است خارق العاده به نظر برسد ، اما اگر کسی نداند چه ارتباطی با برند شما دارد ، نتیجه مورد نظر شما را نخواهد گرفت ، یعنی افزایش آگاهی از برند و کسب برخی فروش.

9. محتوای تولید شده توسط کاربر

این سواری رایگان واقعا می تواند خوب کار کند. هیچ کس نام تجاری شما را بهتر از مشتریان نمی شناسد. داستانهای آنها افراد را به روشی متفاوت از محتوای تولید شده داخلی شما لمس می کند. همچنین مقرون به صرفه است

حتی می توانید بین پیروانی که مایل به اشتراک گذاری ویدیوهایشان هستند ، یک رقابت را آغاز کنید. یک مسابقه محتوا را پرتاب کنید ، و به بعضی از فیلمهای جالب که آماده اشتراک گذاری هستند فوراً دسترسی خواهید داشت.

مثال عالی GoPro است که با استفاده از فیلم های ایجاد شده توسط مشتریان ، رویکرد منحصر به فردی به محتوا در نظر گرفته است. کاربر آتش نشان است و داستان وی جذاب است بدون اینکه هیچ وقت ذکر GoPro کند. در عوض ، این ویدئویی است که وی گرفته است داستان این که چگونه او از GoPro استفاده کرده است. در تعدادی سطح کار می کند که بیشتر آنها احساسی هستند.

10. بررسی واقعیت

از موقعیت های واقعی برای ارتقاء حس آگاهی استفاده کنید. فیلم های شما باید معتبر باشند و به صورت صحنه بندی یا بیش از حد تفسیر نشوند.

مکالمات واقعی ، فیلم واقعی افرادی که در موقعیت های واقعی شرکت می کنند ، و حتی موقعیت های دوربین مخفی (با اجازه از طرف شرکت کنندگان پس از ضبط) همه راه هایی برای استفاده از واقعیت برای دستیابی به مخاطبان شما هستند.

ویدیو را به تلاشهای دیجیتال مارکتینگ خود اضافه کنید

روشهای زیادی وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک فیلم ویروسی استفاده کنید. این که آیا شما خنده یا اشک ، واقعیت و یا مجلسی ، استعداد خودتان یا استعداد مشتریان خود را انتخاب می کنید ، افزودن فیلم به تلاش های دیجیتال مارکتینگ خود یکی از بهترین راه های توجه آنلاین است.

بیاموزید که چگونه اضافه کردن فیلم به تلاشهای بازاریابی دیجیتالی خود شروع کنید و آنها را با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی دیجیتال ویروسی کنید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 633
  • بازدید کلی : 11999
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی